دانلود RasterVect 22.2 – نرم افزار تبدیل تصاویر رستر به وکتور

دانلود RasterVect 22.2 - نرم افزار تبدیل تصاویر رستر به وکتور

 

دانلود RasterVect

| نرم افزار تبدیل تصاویر رستر به وکتور |

 

RasterVect 22.2 نام نرم افزاری جدید و بسیار حرفه ای ، در زمینه تبدیل تصاویر رتر به تصاویر برداری (وکتور) است. تصاویر رستر آن دسته از تصاویری است که روزانه با آنان سر و کار دارید ، بسیاری از کاربران با مفهوم آن آشنایی داشته اما دقیقا از نام رستر بی اطلاع بوده اند ؛ رستر دسته ای از تصاور است که شما در طول روز ممکن است بارها و بارها در گوشی ها و تبلت های خود ببینید ، در واقع آن دسته از تصاویر مبتنی بر بیت مپ ، که با زوم کردن بر روی عکس ها به پیکسل های ریز آنان منتهی می شود را تصاویر رستر گویند.

وکتورها و یا تصاویر برداری ، آن دسته از تصاویر هستند که هرچقدر آنان را زوم کنید از کیفیت آنان کاسته نشده و هربار خود را مجدداً ترسیم می کنند ، از این رو هرچقدر آنان را زوم کنید ، حتی موفق به دیدن یک پیکسل هم نمی شوید ! نرم افزار RasterVect ، نام نرم افزاری است که می تواند تصاویر رستر شما را با فرمت های JPG, JPEG, JPE, BMP, DIB, RLE, TGA, TARGA, VDA, ICB, VST, PIX, PXM, PPM, PGM, PBM, TIF, TIFF به تصاویر وکتور در انواع فرمت های DXF, WMF, EMF, EPS یا AI تبدیل کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RasterVect را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RasterVect :

– دارا بودن حالت ها و ابزارهای گوناگون برای تعریف در آغاز فرآیند تبدیل

– پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت ها به عنوان ورودی

– امکان تبدیل به فرمت های فایل های تصاویر برداری از پسوندهای DXF, WMF, EMF, EPS یا AI

– امکان استفاده از نقشه ها در نرم افزار اتوکد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR