دانلود BleachBit 1.10 Final + Portable – آزادسازی فضای هارد دیسک

دانلود BleachBit 1.10 Final + Portable - آزادسازی فضای هارد دیسک

 

دانلود BleachBit

| نرم افزار آزادسازی فضای هارد دیسک |

 

BleachBit 1.10 Final + Portable نام نرم افزاری به منظور افزایش فضای خالی هارد دیسک ، پاک سازی فایل های بیهوده و همچنین حفظ حریم خصوصی شما است. کش های سیستم را حذف کنید ، کوکی را دیلیت کنید ، فایل های موقت را از بین ببرید و همچنین تاریخچه وب سایت های بازدید شده در مرورگرهای وب را پاک سازی کنید. بدین ترتیب شما می توانید حجم وسیعی از داده های بیهوده و بی استفاده از هارد دیسک رایانه خود را پاک سازی کنید تا به فضای آزاد بیشتری دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار ضمن پشتیبانی کامل از تعداد 90 اپلیکیشن مختلف در محیط ویندوز ، قادر است آنان را اسکن کند و انواع فایل های بیهوده آنان را شناسایی و حذف نماید ؛ از جمله این نرم افزارها می توان به Firefox, Internet Explorer, Adobe Flash, Google Chrome, Opera, Safari و بسیاری دیگر اشاره کرد. علاوه بر این ها ، BleachBit می تواند با استفاده از الگوریتمی پیشرفته ، حافظه های مورد نظر شما را به گونه ای پاک سازی نماید که داده های آنان دیگر قابل بازیابی نباشند ، از سایر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت اعمال تنظیماتی مخفی جهت افزایش سرعت مرور صفحات وب توسط مرورگر موزیلا فایرفاکس اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار BleachBit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BleachBit :

– امکان انتخاب آپشن ها و نمایش پیش نمایش عملکرد آنان و کلیک بر روی دکمه حذف

– دارا بودن قابلیت آزادسازی فضای هارد دیسک

– امکان حذف کوکی ها ، حافظه های کش ، تاریخچه مرورگرها و…

– پشتیبانی از لیستی وسیع از نرم افزارها

– پاک سازی سیستم و افزایش بهره وری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.4 + 6.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR