دانلود NCH VideoPad Video Editor Professional 10.36 – ویرایش ویدیو

دانلود NCH VideoPad Video Editor Professional 10.36 - ویرایش ویدیو

 

دانلود NCH VideoPad Video Editor Professional

| نرم افزار ویرایش ویدیو |

 

NCH VideoPad Video Editor Professional 10.36 نام نرم افزاری جدید و کم حجم در زمینه کار با ویدیوها ، مخصوصا ویرایش آنان است. یکی از نرم افزارهای موجود جهت کار با فیلم ها و ویرایش آنان VideoPad Video Editor است. رابط کاربری این نرم افزار به چندین بخش مجزا از هم تقسیم شده است که هر یک از آنان قابلیت رسیدگی به دسته ای از فعالیت های مهم و ضروری را بر عهده دارند. از جمله این تقسیم بندی ها می توان به مواردی همچون Media List, Effects, Transitions, Files, Clips, Video Track, Audio Track, Overlay Track و … اشاره کرد.

توسط این نرم افزار می توانید جنبه های مختلف یک فایل ویدیویی را ویرایش و شخصی سازی کنید ، می توانید به فیلم های زیرنویس اضافه و یا از آنان استخراج کنید ، همچنین در صورت تمایل می توانید از انواع افکت های در نظر گرفته شده برای ویرایش ویدیوها نیز استفاده کنید ، به طور کلی این نرم افزار از انواع فرمت های ویدیویی AVI, MPEG, WMV, DIVX, XVID, MPEG1, MPEG2, MPEG4, MP4, MOV, ASF, VOB, OGM, .3GP, H.264, RM و فرمت های تصویری BMP, GIF, JPG, JIF, JIFF, JPEG, EXIF, PNG, TIF برای ویرایش پشتیبانی کامل می کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NCH VideoPad Video Editor Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NCH VideoPad Video Editor Professional :

– امکان استفاده از تعداد بسیاری از افکت های ترنزیشن و حرکتی

– امکان ویرایش حرفه ای فیلم ها و ویدیوها

– دارا بودن قابلیت پیش نمایش افکت ها پیش از اعمال

– امکان شخصی سازی مدت زمان اجرای افکت ها

– امکان اضافه کردن موزیک های پس زمینه

– قابلیت تغییر در نور و نوع رنگ ها در فیلم ها و ویدیوها

– امکان رایت مستقیم بر روی دیسک های DVD جهت تماشا بر روی تلویزیون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR