دانلود Beste Screen Recorder No-Root 1.08 – فیلمبرداری از صفحه اندروید

دانلود Beste Screen Recorder No-Root 1.08 - فیلمبرداری از صفحه اندروید

 

دانلود Beste Screen Recorder No-Root

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه اندروید |

 

Beste Screen Recorder No-Root 1.08 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، به منظور تهیه فیلم و صدا به طور همزمان از صفحه گوشی یا تبلت اندرویدی شماست. از این پس کپچرهای مالتی مدیا محدود به سیستم های کامپیوتری نخواهند بود و شما همچنین می توانید اینگونه کپچرها را در دستگاه های اندرویدی تان نیز تهیه کنید. این نرم افزار قادر است از صفحه گوشی و تبلت اندرویدی شما ، در کیفیت MPEG4 Full-HD فیلمداری همراه با صدا کند تا بتوانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در بخش تنظیمات این نرم افزار ، شما به گزینه هایی پیشرفته از قبیل Resolution, Frame Rate, Video Bitrate, Starting Countdown و امکان اضافه و یا حذف کردن قابلیت ضبط صدا دسترسی دارید که میتوانید هریک از آنان را مطابق با نیاز خودتان تنظیم کنید. همچنین می توانید برای فرآیند آغاز و یا توقف ضبط ویدیوهایتان ، اکشن هایی مختلفی را نظیر تکان دادن گوشی تعریف کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Beste Screen Recorder No-Root را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Beste Screen Recorder No-Root2 Beste Screen Recorder No-Root1

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR