دانلود DWG FastView 1.0 x86/x64 – نمایش نقشه های اتوکد

دانلود DWG FastView 1.0 x86/x64 - نمایش نقشه های اتوکد

 

دانلود DWG FastView

| نرم افزار نمایش نقشه های اتوکد |

 

DWG FastView 1.0 x86/x64 نام نرم افزاری است که شما را قادر می سازد بدون نیاز به دانشی خاص ، نقشه های اتوکد را اجرا کنید. DWG FastView با فراهم سازی قابلیت هایی ساده جهت کار با نقشه های اتوکد ، ساده ترین روش ها را در کار با نقشه های اتوکد در پیش رویتان قرار می دهد. این نرم افزار با سرعت پاسخ گویی بسیار عالی و مناسب ، شیوه هایی مدرن و جدید را در اجرای انواع نقشه ها در پیش رویتان می گذارد تا بتوانید با سادگی هرچه تمام تر ، نقشه های نرم افزار اتوکد را مشاهده کنید.

توسط DWG FastView می توانید چندین نقشه را به طور همزمان اجرا کرده و مشاهده کنید ؛ تنها با یک کلیک می توانید در میان نقشه ها سوئیچ کنید. DWG FastView با دارا بودن امکانات کنترل نمایش نقشه ها ، از زوم هوشمند بهرمند بوده و به شما امکان زوم کردن بر روی جزئیات هریک از بخش ها را نیز می دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DWG FastView را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DWG FastView :

– رایگان بودن و امکان مشاهده سریع فایل ها

– دارا بودن انواع ابزارهای کاربردی از قبیل Preview, Plot, Zoom, Pan, Full-screen View, Magnifier, Multiple Document Interface

– پشتیبانی از انواع فرمت های R14~R2015 DWG, DXF

– پشتیبانی از پروژه های بزرگ DWG

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57.6 + 58.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR