دانلود Rename Us 4.0.1 + Portable – تغییر نام دسته جمعی فایل ها

دانلود Rename Us 4.0.1 + Portable - تغییر نام دسته جمعی فایل ها

 

دانلود Rename Us

| نرم افزار تغییر نام دسته جمعی فایل ها |

 

Rename Us 4.0.1 + Portable نام ابزاری کوچک و کم حجم در زمینه تغییر نام ، کپی و یا منتقل کرده فایل ها و فولدهای شما به صورت دسته جمعی است. به کمک این نرم افزار شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، تغییرات مورد نظر خود را به صورت یکسان بر روی مجموعه ای از فایل ها اعمال کنید. برای مثال در صورتی که قصد داشته باشید به نام مجموعه ای از فایل ها ، یک پیشوند و یا پسوند را اضافه کنید ، این کار می بایست در حالت پیشفرض به صورت تک به تک انجام گیرد و برای هریک از فایل ها عمل Rename انجام شود.

اما Rename Us با دارا بودن مجموعه ای از قابلیت های پیشرفته در زمینه تغییر نام دسته جمعی فایل های شما ، ساده ترین روش ها را برای این عمل در اختیار شما قرار میدهد. در صورتی که از یک آرایش خاص برای تغییر نام دسته جمعی فایل های خود استفاده می کنید ، می توانید آنان را به صورت آماده ذخیره سازی کنید تا در آینده نیز با یک کلیک مجموعه فایل های خود را تغییر نام دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Rename Us را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rename Us :

– قابلیت تغییر نام دسته جمعی فایل ها

– امکان اضافه کردن پسوند یا پیشوند به باتدا و انتهای نام فایل ها

– امکان پشتیبانی از مجموعه عظیمی از فایل ها

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.92 + 4.31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR