دانلود بازی Cards and Castles 3.5.07 – کارت ها و قلعه ها برای اندروید

دانلود بازی Cards and Castles 2.1.69 - کارت ها و قلعه ها برای اندروید

 

دانلود بازی Cards and Castles برای اندروید

| بازی کارت ها و قلعه ها برای اندروید + بدون نیاز به دیتا |

 

Cards and Castles 3.5.07 نام یک بازی محبوب ، با ترکیب موضوعات استراتژیک و جمع آوری کلکسیون کارت ها است. در واقع بازی کارت ها و قلعه ها ، یک بازی مشابه شطرنج است که البته با دارا بودن تفاوت هایی بسیار جالب ، هیجان خاصی را به محیط بازی می بخشد. در این بازی مجموعه ای از مینی گیم ها و بازی های کراتی تعریف شده است که شما در روند انجام بازی ، می توانید با کسب موفقیت در بازی های کارتی ، جنگجویان خود را به صفحه مربی شکل آن وارد صحنه نبرد کنید.

نبرد بازیکنان در طول بازی Cards and Castles ، نبرد بر سر دفاع از قلعه هایشان است. در صورتی که شما بازی های کارتی رو با موفقیت پشت سر گذاشته و کارت های مخصوص را جمع آوری کنید ، می توانید با دشمنان خود به نبرد پرداخته و قلعه های آنان را نابود کنید. این بازی با دارا بودن قابلیت انجام آنلاین ، به شما این امکان را می دهد که رقابتی هیجان انگیز را با دوستان خود تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Cards and Castles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cards and Castles1 Cards and Castles2 Cards and Castles3 Cards and Castles4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR