دانلود Spyware Terminator Premium 2015 3.0.1.107 + Portable – نرم افزار ضدجاسوسی

دانلود Spyware Terminator Premium 2015 3.0.1.107 + Portable - نرم افزار ضدجاسوسی

 

دانلود Spyware Terminator Premium 2015

| نرم افزار ضدجاسوسی |

 

Spyware Terminator Premium 2015 3.0.1.107 + Portable نام یک نرم افزار با کارکرد بسیار آسان ، جهت از بین بردن ابزارهای جاسوسی ، محافظت از سیستم در برابر بدافزارها ، تبلیغات مزاحم و مخرب اینترنتی ، کی لاگرها ، تروجان ها ، جاسوسی های مرورگرهای وب و بسیاری دیگر از ابزارهای حفاظتی است. Spyware Terminator از کامپیوتر شما در برابر انواع خطرات و حملات امنیتی محافظت می کند و به عنوانی سپری محافظ در برابر تهدیدات کامپیوتر عمل می نماید. با توجه به توسعه روز افزون ابزارهای جاسوسی و مخرب ، دیتابیس نرم افزار Spyware Terminator نیز همواره در حال ارتقا و بهینه سازی است تا امنیتی مثال زدنی را برای شما به ارمغان آورد.

Spyware Terminator قادر است با یک اسکن عمیق از داده های شما در هارد دیسک ، حافظه رم و پردازنده ، کوچک ترین خطرات و تهدیدات امنیتی را شناسایی و آنان را برای همیشه از کار بیندازد. Spyware Terminator با بهره گیری از دیتابیس به روز و بسیار امن ، رایانه شما را برای حفظ سلامت و امنیت در برابر تهدیدات های مخرب محافظت می نماید و انواع فعالیت های ابزارهای جاسوسی و بدافزارهای را شناسایی می نماید. به کمک Spyware Terminator می توانید یک بار برای همیشه از شر انواع تهدیدات امنیتی از قبیل تروجان ها ، ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها ، ابزارهای تبلیغاتی مخرب و … راحت شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Spyware Terminator Premium را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Spyware Terminator Premium :

– دارا بدن قابلیت اسکن سریع برای کشف تهدیدات سیستمی

– دارا بودن قابلیت محافظت 100% و فعالیت در پس زمینه

– دارا بودن قابلیت محافظت HIPS

– قابلیت عملکرد به عنوان نرم افزار آنتی ویروس

– امکان قرنطینه و حذف سریع ابزارهای جاسوسی و مخرب

– دارا بودن امکان آپدیت های رایگان و مداوم

– امکان تعریف اسکن های زمان بندی شده

– عملکرد مناسب و ادغام سازی شده با نرم افزارهای آنتی ویروس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.6 + 19.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR