دانلود Scirra Construct Personal / Business / Educational 2.244 – بازی سازی 2 بعدی با HTML 5

دانلود Scirra Construct Personal / Business / Educational 2.219 - ساخت بازی های 2 بعدی

 

دانلود Scirra Construct Personal / Business / Educational

| نرم افزار ساخت بازی 2 بعدی |

 

Scirra Construct Personal / Business / Educational 2.244 نام ابزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند ، در زمینه ساخت بازی های HTML 5 به صورت 2 بعدی است. این نرم افزار به تمامی کاربران این امکان را می دهد که بازی های مورد علاقه شان را تولید کنند ، جالب است بدانید برای بازی سازی حتی به کد زنی هم احتیاجی ندارید ! اکنون شما می توانید ایده های ذهنی خود را در امر بازی سازی رایانه ای به زندگی خودتان وارد کنید و تنها در عرض چند ساعت یا چند روز ، پروژ] های خود را تکمیل کنید ! تمامی فرایندها در محیط Scirra Construct به صورت زنده انجام می شود ، شما بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید آبجکت های مورد نظر خود را به محیط نرم افزار وارد کرده و با تعریف رفتارهای دلخواهتان ، بازی های مورد نظر خود را ایجاد کنید.

این نرم افزار با دارا بودن محیط کاربری ساده ، زیبا و یوزر فرندلی ، به شما این امکان را می دهد که ابزارهای مورد نظرتان را در از نوار ابزار Ribbon به سرعت پیدا کنید و در بازی های خود به کار ببرید.بدین ترتیب هر کاربری که به بازی سازی رایانه علاقمند باشد ، می توانند بدون نیاز به دانش برنامه نویسی ، به دنیای بازی سازی قدم بگذارد. شما به سادگی می توانید در محیط Layout Editor ایده های خود را پیاده سازی کنید و اشیاء مربوط به بازی را در آن بیاورید ، شما همچنین می توانید هریک از اشیاء را مطابق سلیقه تان سفارشی سازی کنید و افکت های حرکتی و گرافیکی را به آن ها اعمال کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Scirra Construct Personal / Business / Educational را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Scirra Construct :

– امکان ساخت بازی های مدرن به صورت 2 بعدی با HTML 5

– امکان بازی سازی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی

– ساخت آبجکت ها و اعمال افکت های گرافیکی و رکتی در محیط بصری

– امکان ساخت سریع و آسان بازی ها در چند ساعت

– دارا بودن قابلیت تعریف رفتارهای قابل انعطاف

– دارا بودن قابلیت پیش نمایش فوری بازی های در حالت تولید

– دارا بودن افکت های خیره کننده بصری

– دارا بودن قابلیت تهیه خروجی برای پلت فرم های مختلف

– توسعه پذیری آسان متناسب با انواع کاربران

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR