دانلود بازی MMX Racing 1.16.9320 – کامیون هیولا برای اندروید + پول بی نهایت + دیتا

دانلود بازی MMX Racing 1.15.9252 - کامیون هیولا برای اندروید + پول بی نهایت + دیتا

 

دانلود بازی MMX Racing برای اندروید

| بازی کامیون هیولا برای اندروید + پول بی نهایت + دیتا |

 

MMX Racing 1.16.9320 نام یک بازی جدید برای دوست داران رانندگی اتومبیل های چرخ بزرگ و کامیون های هیولا برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اکنون وقت آن است که شما هم شانس خود را برای شرکت در مسابقاتی هیجان انگیز و نفس گیر با استفاده از خودروهای هیولا امتحان کنید. گرافیک فوق العاده ، گیم پلی مبتنی بر فیزیک و مسابقات هیجان انگیز کامیون های هیولا از جمله چشم اندازه های جذاب این بازی به شمار می آیند.

در بازی ام ام ایکس ریسینگ ، شما می توانید اتومبیل هیولایی خود را از میان مجموعه ای از خودروهای قدرتمند با چرخ هایی بزرگ انتخاب و آن را به یک خودروی عضلانی تبدیل کنید ! شما می توانید با انتخاب جیب هایی در کلاس های مدرن ، تمامی جزئیات آن را سفارشی سازی کنید و آن را به یک اتومبیل ایده آل و هیولا تبدیل کنید. در این بازی 7 رویداد مختلف وجود دارد که شما را با استفاده از 15 نوع اتومبیل هیولای مختلف به چالش می کشاند ، بیش از صد ها کامیون هیولای دیگر در این بازی در نقش حریفان ظاهر می شوند و شما را تا رسیدن به بالاترین رتبه ها همراهی می کنند. هم اکنون می توانید بازی MMX Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MMX Racing1 MMX Racing2 MMX Racing3 MMX Racing4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 17 + 347 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR