دانلود Nevercenter CameraBag 2.8.0 + Portable – زیباسازی تصاویر

دانلود Nevercenter CameraBag 2.8.0 + Portable - زیباسازی تصاویر

 

دانلود Nevercenter CameraBag

| نرم افزار زیباسازی و افکت دهی تصاویر |

 

Nevercenter CameraBag 2.8.0 + Portable نام یک نرم افزار بسیار محبوب و قدرتمند ، در زمینه فیلتردهی و زیباسازی تصاویر است. توسط ابزارهای فتوشاپ و لایت روم ، شما می توانید این فرآیندها را بر روی تصاویرتان پیاده سازی کنید. اما Nevercenter CameraBag با فراهم سازی یک محیط فوق العاده حرفه ای به منظور کار با تصاویر و زیباسازی آنان ، این فعالیت ها را در کوتاه ترین زمان برای شما انجام می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را سریعاً با عمل Drag&Drop وارد محیط نرم افزار کرده و ضمن مقایسه آنان با همدیگر ، به بخش فیلترها مراجعه کنید و فیلترهای مورد نظرتان را جهت زیباسازی تصاویر اعمال کنید. این نرم افزار در مجموع دارای ابزارهایی است که به طور قابل ملاحظه ای قدرتمند و غیر قابل چشم پوشی هستند ، شما می توانید در محیطی کاربر پسند و بسیار زیبا ، تصاویرتان را زیباسازی کنید و یا حتی به ویرایش تصاویر خام با فرمت RAW بپردازید.

بسیاری از عکاسان ، از نرم افزار CameraBag در کنار سایر ابزارهای ویرایش تصویر بهره می گیرند ، در واقع جهت کار با CameraBag ، نیازمند دانش خاص و یا پیچیده در زمینه عکاسی و یا طراحی نیستید ، چرا که این نرم افزار با فراهم سازی محیطی ساده ، ابزارهایی بسیار پیشرفته را در دسترس شما قرار می دهد که با امتحان کردن هریک از آنان برای ویرایش و زیباسازی تصاویر ، می توانید سلایق خود را برای عکس های خود به کار بندید. در CameraBag تقریباً هرآنچه که برای ویرایش ، روتوش ، آرایش ، حذف چین و چروک ، زیباسازی تصاویر ، آفکت دهی ، فیلتردهی و … نیاز دارید در اختیارتان قرار می گیرد ، در واقع شما به کمک CameraBag به منبعی عظیم از ابزارهای ویرایش و زیباسازی تصاویر دسترسی دارید که هر عکاسی به آن نیاز دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Nevercenter CameraBag را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Nevercenter CameraBag :

– دارا بودن بیش از 150 فیلتر فوق العاده محبوب برای زیباسازی تصاویر شما

– دارا بودن بیش از 30 ابزار منحصر به فرد و مورد استفاده عکاسان حرفه ای برای ویرایش تصاویر

– امکان طراحی فیلترهای شخصی سازی شده

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و مدرن

– دارا بودن ابزارهای تعاملی پیشرفته که در هیچ یک از نرم افزارهای مشابه یافت نمی شوند

– پردازش سریع تصاویر با بهره گیری از موتور انقلابی Analog

– دارا بودن کنترل های حرفه ای ، بزرگ و دقیق برای ویرایش های گرافیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 + 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR