دانلود CrystalDiskInfo 9.2.2 Final + Portable – نمایش اطلاعات هارد دیسک

دانلود CrystalDiskInfo 8.12.0 Final + Portable - نمایش اطلاعات هارد دیسک

 

دانلود CrystalDiskInfo

| نمایش اطلاعات هارد دیسک |

 

CrystalDiskInfo 9.2.2 Final + Portable نام نرم افزاری به منظور مانیتور کردن و کنترل کامل وضعیت هارد دیسک رایانه است. توسط CrystalDiskInfo شما می توانید لحظه لحظه وضعیت عملکرد هارد دیسک خود را زیر نظر بگیرید ، این نرم افزار با پشتیبانی از هارد دیسک هایی که از تکنولوژی SMART بهرمند هستند ، به شما این اجازه را می دهد که در هر لحظه وضعیت سلامت هارد دیسک رایانه خود را مانیتور کنید. علاوه بر این ها ، این نرم افزار اطلاعاتی مفید از سریال نامبر ، شماره ساخت ، مدت زمان استفاده و … را نیز به نمایش می گذارد.

نرم افزار کریستال دیسک اینفو قادر است هارد دیسک شما را به طور عمیق اسکن کرده و تمامی ارورها ، مشکلات خواندن و نوشتن و سکتورهای معیوب را تحت بررسی قرار دهد. به طور کلی CrystalDiskInfo یک نرم افزار تست هارد دیسک های HDD / SSD با پشتیبانی از فناوری SMART است که اطلاعاتی نظیر نسخه فریمور ، دما ، تعداد دفعات لود شدن های ناموفق و … را نیز به نمایش خواهد گذاشت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CrystalDiskInfo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CrystalDiskInfo :

– نمایش اطلاعات پارامترهای S.M.A.R.T

– نمایش اطلاعات هارد دیسک

– قابلیت تست سلامت هارد دیسک

– نظارت بر عملکرد هارد دیسک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4/5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR