دانلود بازی Gun Strike 2 1.2.6 – جنگ های تفنگی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Gun Strike 2 v1.2.0 - جنگ های تفنگی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Gun Strike 2 برای اندروید

| بازی جنگ های تفنگی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Gun Strike 2 1.2.6 بازی جدیدی در سبک اکشن و شوتر سوم شخص (TPS) می باشد که برای دوست داران سری بازی های تیراندازی با اسلحه های جنگی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی آماده شده است. در این بازی شما در نقش یک سرباز مزدور نقش آفرینی می کنید که دارای تجربه هایی بسیار گسترده در زمینه تیراندازی با اسلحه است ، در این بازی تمامی مهارت های شما به چالش کشیده خواهند شد. در این بازی بیش از 41 نوع اسلحه مختلف تعبیه شده است که شامل انواع نمونه های کلت دستی ، تفنگ های سنگین ، نارنجک ها و … می شود. شما می توانید بازی گان استریک را به صورت آنلاین و در رقابت با دوستان و حریفان خود در سراسر جهان انجام دهید و ضمن کسب امتیازها و پاداش ها ، به دستاوردهایی جدید دست پیدا کنید.

شبیه سازی کار با انواع اسلحه ها در بازی Gun Strike 2 به گونه ای بسیار واقع گرایانه طراحی شده است و بازیکن می تواند در هر لحظه ، از استفاده از انواع سلاح های خود لذت ببرد. شما می توانید در حین خرید اسلحه های جدید ، مهارت خود را با آزمایش آنان در تیراندازی به طرف بطری ها و قوطی ها به چالش بکشانید و مقدار دقت خود را بسنجید. از سایر چشم اندازهای موجود در این بازی می توان به امکان گروگان گیری نیروهای دشمن ، مقرهای خودی و دشمن ، جنگل ها ، بیابان ها و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Gun Strike 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gun Strike 21 Gun Strike 22 Gun Strike 23 Gun Strike 24

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18 + 37.4 + 16.5 + 37.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR