دانلود Wireless Network Scanner 1.2 Final + Portable – مدیریت شبکه های بی سیم

دانلود Wireless Network Scanner 1.2 Final + Portable - مدیریت شبکه های بی سیم

 

دانلود Wireless Network Scanner

| نرم افزار مدیریت شبکه های بی سیم |

 

Wireless Network Scanner 1.2 Final + Portable نام ابزاری کوچک و کم حجم به منظور اسکن شبکه شما و نمایش لیست دستگاه های متصل به شبکه است. آیا شما هم همواره از اینکه شبکه WiFi شما توسط افراد غیرمجاز در حال استفاده باشد نگارن هستید؟ به کمک نرم افزار وایرلس نتورک اسکنر می توانید شبکه بی سیم خود را کنترل و مدیریت کنید و با نظارتی همه جانبه بر روی دستگاه های متصل به شبکه ، وضعیت آنان را در تمامی لحظات زیر نظر داشته باشید.

Wireless Network Scanner می تواند تمامی موبایل ها ، تبلت ها و لپ تاپ های متصل به شبکه از طریق فناوری WiFi را شناسایی کرده و مشخصات آنان را در اختیار شما قرار دهد. برای هر دستگاه متصل به شبکه ، این نرم افزار آی پی آدرس اختصاص داده شده ، نام هاست و همچنین مک آدرس را به شما نمایش می دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wireless Network Scanner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wireless Network Scanner :

– امکان مدیریت کامل دستگاه های متصل به شبکه

– کسب اطلاع از هک شدن شبکه و استفاده های غیرمجاز

– شناسایی آی پی آدرس تمامی دستگاه ها

– نمایش مک آدرس دستگاه های متصل به شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 700 + 600 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR