دانلود ePSXe for Android 2.0.14 – اجرای بازی های پلی استیشن 1 در اندروید

اجرای بازی های پلی استیشن 1 در اندروید - ePSXe for Android 1.9.40

 

دانلود ePSXe for Android برای اندروید

| اجرای بازی های پلی استیشن 1 در اندروید |

| + به همراه بازی های کراش ، شورش در شهر 2 ، تیکن 3 ، درایور 2 ، مورتال کامبت 4 |

 

ePSXe for Android 2.0.14 نام یک شبیه ساز بسیار قدرتمند و محبوب به منظور اجرای بازی های پلی استیشن 1 در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا شما هم از دوست داران بازی های پلی استیشن 1 هستید؟ در صورتی که شما هم با بازی های دوست داشتنی آن خاطرات بسیاری دارید ، پیشنهاد می کنیم ePSXe را به هیچ وجه از دست ندهید ! چرا که به کمک ePSXe می توانید انواع بازی های مورد علاقه گذشته از قبیل تیکن 3 ، کراش ، شورش در شهر ، درایور 2 و بسیاری دیگر را بر روی گوشی های اندرویدی خود اجرا کنید ! در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزار ePSXe for Android را به عنوان شبیه ساز اجرای انواع بازی های محبوب پلی استیشن 1 به همراه مجموعه 5 بازی با نام های Crash,Tekken3,Driver2,Mortal Kombat 4,Streets of Rage 2 برایتان در نظر گرفته ایم که به همراه آموزش نصب در ادامه مطلب برایتان گردآوری شده است.

ePSXe for Android نام شبیه ساز حرفه ای کنسول محبوب پلی استیشن 1 برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی با قابلیت اجرای انواع بازی ها با ساپورت قابلیت مالتی تاچ است. در گذشته نسخه ای از نرم افزار ePSXe برای ویندوز عرضه شده بود ، در واقع ePSXe for Android یک پورت حرفه ای از نرم افزار قبلی این بار برای اندروید است. به کمک ePSXe for Android می توانید انواع بازی های مورد علاقه تان را به صورت چند نفره ، با نمایشگر لمسی و یا اتصال کنترلر های دستی اجرا کنید. هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار ePSXe for Android را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ePSXe for Android1 ePSXe for Android2 ePSXe for Android3 ePSXe for Android4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) آخرین نسخه از نرم افزار ePSXe for Android را دانلود و بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

2) پلاگین بایاس که فایلی با نام SCPH1001_YasDL.com.bin است را نیز از همین صفحه دانلود و در مموری کارت خود کپی کنید.

3) بازی های مورد نظرتان از قبیل کراش ، درایور 2 ، تیکن 3 یا … را نیز می توانید از همین صفحه با فرمت BIN دانلود کنید. سپس فایل های دانلود شده مربوط به بازی ها را نیز در مموری کارت خود کپی کنید.

4) وارد نرم افزار ePSXe شده و وارد بخش Preferences شوید.

5) در این مرحله Bios File را انتخاب کرده و پلاگین بایاس را که در مرحله دوم در مموری کارت کپی کرده اید را فراخوانی کنید.

6) اکنون با بازگشت به صفحه اصلی نرم افزار و انتخاب گزینه Run Game ، می توانید لیست بازی های موجود در مموری کارت را مشاهده و از انجام بازی ها لذت ببرید.

 

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4 + 3.97 + 1 + 617 + 603 + 20.7 + 2 + 577 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR