دانلود 5KPlayer 6.9.0.0 Win/Mac – نرم افزار پلیر حرفه ای مالتی مدیا

دانلود 5KPlayer 3.2 - نرم افزار پلیر حرفه ای مالتی مدیا

 

دانلود 5KPlayer

| نرم افزار پلیر حرفه ای مالتی مدیا – UHD video player |

 

5KPlayer 6.9.0.0 Win/Mac نام یک ویدیو پلیر HD ، موزیک پلیر با کیفیت و همچنین مدیا استریمر AirPlay است که در قالب یک نرم افزار جای گرفته اند. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که DVD های خود را صرف نظر از محدودیت های منطقه ای با قابلیت ساپورت مالتی ساب تایتل تماشا کنید. توسط این ویدیو پلیر قدرتمند ، شما قادر هستید انواع فیلم های خود را با بالاترین وضوح ممکن از قبیل 4K/5K/1080p تماشا کنید ، همچنین این نرم افزار با قابلیت ساپورت انواع فرمت های صوتی MP3 AAC APE FLAC ، یکی از زیباترین نرم افزارهای موزیک و ویدیو پلیر به شمار می رود.

این نرم افزار با ساپورت ارسال و دریافت کننده ی داخلی AirPlay ، به شما امکان استریم آسان انواع موزیک ها و ویدیوها را می دهد. ویژگی ایر پلی استریمر به شما این امکان را می دهد که انواع محتوای مورد علاقه تان را از iPhone, iPad, iPod در کامپیوتر خود به صورت بی سیم استریم کنید. از سایر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی کامل از فرمت های MKV/M2TS/MP4/AVI/WMV/FLV با وضوح 4K/5K/8K UHD اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار 5KPlayer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 5KPlayer :

– مدیا پلیر بی نظیر با قابلیت های بسیار گسترده و یوزر اینترفیس فوق العاده زیبا

– قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت های ویدیویی و صوتی و استریم مستقیم از دستگاه های قابل حمل

– پشتیبانی از انواع ویدیوها با وضوح 4K/5K/1080p HD

– پشتیبانی از پخش حرفه ای موزیک ها با فرمت های MP3 AAC APE FLAC

– دارا بودن قابلیت پشتیبانی از رادیوهای آنلاین و ایستگاه های مختلف

– پشتیبانی از فرمت های ویدیویی MKV/M2TS/MP4/AVI/WMV/FLV

 



مهرگان آی‌تی


Supported Operating Systems:

Microsoft Windows 10, Windows 8.1 (32 / 64bit), 8 (32 / 64bit), Windows 7 (32 / 64bit), Vista (32 / 64bit), XP SP2 or higher(32 / 64bit)

macOS Mojave High Sierra, Sierra, Mac OS X El Capitan, Yosemite, Mavericks, MountainLion, Lion, Snow Leopard

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR