دانلود بازی Gigabit Off-Road 1.05 – اتومبیل رانی در بیابان برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Gigabit Off-Road 1.05 - اتومبیل رانی در بیابان برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Gigabit Off-Road برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی در بیابان برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Gigabit Off-Road 1.05 یک بازی جدید در سبک اتومبیل رانی و هدایت ماشین های قوی هیکل در بیابان ها است. اکنون وقت آن است که مهارت خود را در کنترل خودروهای گوناگون در مسیرهایی صعب العبور را به چالش کشانده و ضمن کسب دستاوردهای بالاتر ، خودروهای خود را ارتقا دهید و آنان را شخصی سازی کنید. شما می توانید لاستیک های جدید ، چرخ های قدرتمند ، سیستم تعلیق و حتی رنگ خودروهایتان را متناسب با سلیقه تان تغییر دهید. در Gigabit Off-Road می توانید کلکسیونی از زیباترین خودروهای قوی هیکل را تشکیل دهید و آنان را با هزاران قطعه مختلف از ابزارها ، ارتقا دهید.

Gigabit Off-Road با شبیه سازی گیم پلی مبتنی بر واقعیت ، شما را با آزمایشاتی سخت در مهارت خودروهایتان در مسیرهای شنی با سنگ های بزرگ به چالش می کشاند. در واقع رانندگی و هدایت خودروهای شما ، در شرایط بیابانی بسیار متفاوت تر از رانندگی در آسفالت است ، از آنجا که کشش و لغزش چرخ های خودروی شما موجب تغییر در نحوه رانندگی شما می شود ، Gigabit Off-Road می تواند رانندگی شما را در چنین شرایطی به چالش بکشاند. رانندگی خود را در بازی Gigabit Off-Road با استفاده از دوربین های طبیعی آن تماشا کنید ، تعداد 13 عدد دوربین در جهات مختلف می تواند جذابیت خاصی را به رانندگی شما در طول بازی ها ببخشد. هم اکنون می توانید بازی Gigabit Off-Road را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gigabit Off-Road1 Gigabit Off-Road2 Gigabit Off-Road3 Gigabit Off-Road4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR