دانلود بازی Tactile Wars 1.7.9 – جنگ های لمسی برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

 دانلود بازی Tactile Wars 1.3.4 - جنگ های لمسی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Tactile Wars برای اندروید

| بازی جنگ های لمسی برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا |

 

Tactile Wars 1.7.9 بازی جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای ، این بار با حضور ماشین های غول پیکر با چرخ های بزرگ و بسیار قدرتمند است ؛ به رقابت ها و مبارزاتی با سرعت بالا و سرگرم کننده در دنیایی رنگارنگ قدم بگذارید ، به یک مینی ارتش از سربازهای رنگی تبدیل شوید و با تفنگ های رنگارنگ خود را مسلح کنید. هدف شما در این بازی مشخص است : تسخیر سرزمین های دشمنان طرف مقابل با استفاده از ابزارهای رنگی و دوست داشتنی ! در ابتدای بازی کافیست رنگ مورد علاقه تان را تعیین کنید ، حال شما از اعضای این تیم درآمده و می توانید به مبارزه با سایر تیم هیا رنگی بپردازید.

شما می توانید با یک استراتژی بی نظیر و فوق العاده ، به نبرد با دشمنان و حریفان رنگی خود برخیزید ، در واقع لمس های انگشتان شما بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی تان ، یک سلاح کشنده و مرگبار به شمار می آید ! ده ها تن از دشمنان خود را در مبارزاتی حماسی و بدون توقف نابود کنید ، کمپ فرماندهی اعضای تیم خود را بسازید و آن را گسترش دهید ؛ توجه داشته باشید که در نبردهای مختلف ، سربازان نقشی کلیدی در جنگ ها دارند ، سربازان خود را برای جنگ تربیت کرده و از توانایی ها و قابلیت های منحصر به فرد آنان نهایت استفاده را کنید. هم اکنون می توانید بازی Tactile Wars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tactile1 Tactile2 Tactile3 Tactile4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل apk رو دریافت کرده و سپس نصب نمایید.

– فایل دیتای را دریافت کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی دیتا را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 + 102 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR