دانلود Xamarin Visual Studio Enterprise 4.0.1.145 – زامارین ویژوال استودیو

دانلود Xamarin Visual Studio Enterprise 4.0.0.1689 - زامارین ویژوال استودیو

 

دانلود Xamarin Visual Studio Enterprise

| نرم افزار زامارین ویژوال استودیو |

 

Xamarin Visual Studio Enterprise 4.0.1.145 نام یک محیط جدید و فوق العاده پیشرفته به منظور توسعه اپلیکیشن های iOS ، اندروید و ویندوز در ویژوال استودیو است. اکنون می توانید در محیط ویژوال استودیو ، در میان API های اندروید و iOS کاوش کنید و از تمامی امکانات قدرتمندی که در اختیار برنامه نویسان این سیستم عامل ها قرار گرفته است ، در ویژوال استودیو نیز استفاده کنید. IntelliSense گنجانده شده در Visual Studio ، شما را قادر می سازد برنامه نویسی حرفه ای اندروید و iOS را در محیطی بسیار قدرتمند و حرفه ای انجام دهید. به کمک زامارین ویژوال استودیو ، محدودیت برنامه نویسی اپلیکیشن های iOS در مک را از بین ببرید و به راحتی در محیط ویندوز اقدام به توسعه اپلیکیشن های iOS کنید. Xamarin Visual Studio در برنامه نویسی اپلیکیشن های iOS ، بسیار بسیار حرفه ای تر از XCode عمل می کند ، بر خلاف Interface Builder در XCode ، نرم افزار Xamarin iOS Designer امکانات فوق العاده گسترده تری را در رندر سازی نماها در اختیار شما قرار می دهد.

توسط زامارین ویژوال استودیو ، حتی به یک خط کدنویسی XML هم نیاز ندارید ! شما به سادگی می توانید اسکرین های اندروید را با Drag&Drop اپ بیلدر ایجاد کنید. حقیقت این است که برنامه نویسی اندروید کار آسانی نیست ؛ اما Xamarin Android Designer همه چیز را در این زمینه ساده سازی می کند ؛ شما می توانید نتیجه کارهای خود را در رزولیشن های گوناگون گوشی های اندرویدی مشاهده کنید. زارامین ویژوال استودیو ، مناسب ترین روش برای دیباگ و تست اپلیکیشن های توسعه داده شده اندروید و iOS را در اختیارتان قرار می دهد ؛ بنابراین به کمک Xamarin Visual Studio ، لذتی بی سابقه را در توسعه اپلیکیشن های مدرن اندروید و iOS تجربه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Xamarin Visual Studio Enterprise را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Xamarin Visual Studio Enterprise :

– ساخت اپلیکیشن های موبایل در زبان سی شارپ

– ساخت اپلیکیشن های iOS در ویندوز

– عملکرد دقیق تر از Xcode

– ساخت اپلیکیشن های اندروید بدون نیاز به کدنویسی XML

– ویرایش حرفه ای شاخصه های اپلیکیشن های اندروید و iOS

– دسترسی کامل به API های اندروید و iOS در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 378 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR