دانلود بازی City Driving 3D – PRO 1.1.3 – شبیه سازی رانندگی در شهر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی City Driving 3D - PRO 1.1.3 - شبیه سازی رانندگی در شهر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی City Driving 3D – PRO برای اندروید

| بازی شبیه سازی رانندگی در شهر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

City Driving 3D – PRO 1.1.3 یک شبیه سازی بسیار عالی و 3 بعدی ، در زمینه رانندگی وسایل نقلیه مختلف در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. در بازی City Driving 3D شما تنها به تعداد محدودی از وسایل نقلیه دسترسی دارید ؛ اما در نسخه ای که هم اکنون در سایت یاس دانلود در اختیار شما گیمرهای گوشی های اندرویدی قرار می گیرد ، شما به مجموعه ای از انواع وسایل نقلیه از جمله اتوبوس ، خودروی شخصی ، تاکسی ، آمبولانس و … دسترسی دارید و می توانید با استفاده از آنان در داخل شهر به رانندگی مشغول باشید. تمامی چشم اندازهایی که در بازی City Driving 3D – PRO به تصویر کشیده شده اند تا بالاترین حد ممکن واقع گرایانه می باشند و شما حتی می توانید با رانندگی یه خودروی پلیس ، به تعقیب جنایتکاران بپردازید.

اگر شما هم از گیم پلی های بازی هایی با رانندگی 3 بعدی لذت می برید ، پیشنهاد ما این است که City Driving 3D – PRO را از دست ندهید. نسخه حرفه ای این بازی دارای امکاناتی بسیار عالی برای یک تجربه لذت بخش از رانندگی در سطح شهر می باشد. شما می توانید 6 ماشین اسپورت ، 3 ماشین کلاسیک و یا 2 خودروی آمریکایی را برای رانندگی های عادی خود انتخاب کنید ؛ گرافیک خیره کننده این بازی همراه با ترکیب وضعیت آب و هوای داینامیک نظیر هوای مه آلود ، بارندگی و … ، یک تجربه بسیار واقع گاراینه را در حین بازی به شما القا می کند. هم اکنون می توانید بازی City Driving 3D – PRO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cit1 Cit2 Cit3 Cit4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20.8 + 34 + 20.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR