دانلود بازی Monster Truck Destruction 3.6.5746 – ماشین های غول پیکر برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Monster Truck Destruction 2.65 - ماشین های غول پیکر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Monster Truck Destruction برای اندروید

| بازی ماشین های غول پیکر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Monster Truck Destruction 3.6.5746 بازی جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای ، این بار با حضور ماشین های غول پیکر با چرخ های بزرگ و بسیار قدرتمند است ؛ رقابت هایی که تماشا و انجام بازی های آنان مورد علاقه بسیاری از عاشقان مسابقات اتومبیل هایی با چرخ های بزرگ و غول پیکر هستند. چندی پیش نسخه کامپیوتری بازی Monster Truck Destruction یا ماشین های غول پیکر را در اختیارتان قرار دادیم ، اکنون با توجه به استقبال بینظیر شما بازدیدکنندگان گرامی ، تصمیم داریم نسخه ای متناسب با گوشی ها و تبلت های اندرویدی را نیز در اختیارتان قرار دهیم. رانندگی کنید و هر آنچه موانع بر مسیر خود میبینید را برای دستیابی به پیروزی شکوهمندتان نابود کنید ! بیش از 30 مدل مختلف از اتومبیل ها و کامیون هایی با چرخ های بسیار بزرگ معروف به هیولا در این بازی گنجانده شده اند که می توانید به انتخاب خودتان ، با آنان در مسابقات هیجان انگیز بازی Monster Truck Destruction شرکت کنید.

حرکت چرخ های بزرگ و غول پیکر اتومبیل ها در بازی Monster Truck Destruction بسیار چشم گیر هستند ، از کنار رقبای خود عبور کنید و با پرش از موانع ، در برابر دیدگان سایر رقبایتان خط و نشان بکشید. قدرت گرافیکی در بخش پردازش تصاویر و سیستم صوتی بازی نیز به گونه ای واقع گرایانه و بسیار مشابه با حالت طبیعی طراحی شده است ، لغزش لاستیک ها در مسیرهای حرکت ، صدای غرش موتورهای غول پکر اتومبیل ها و … یک شبیه سازی بسیار نزدیک به واقعیت را در مسابقات ماشین های غول پیکر به کابر القا می کنند. شما با کسب امتیازهای بالا و درآمد بیشتر با قهرمان شدن در مسابقات می توانید با مراجعه به گاراژ ، ماشین های خود را ارتقا قدرت ، اگزوز ، موتور و … دهید و آن را شخصی سازی کنید. هم اکنون می توانید بازی Monster Truck Destruction را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Monster1 Monster2 Monster3 Monster4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل apk رو دریافت کرده و سپس نصب نمایید.

– فایل دیتای را دریافت کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی دیتا را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 27.6 + 103 + 27.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR