دانلود نرم افزار پیام رسان ابرک برای اندروید – Abrak 2.9.6

دانلود نرم افزار پیام رسان ابرک برای اندروید - Abrak 2.9.6

 

دانلود Abrak برای اندروید

| نرم افزار پیام رسان ابرک برای اندروید – پیام رسان و شبکه اجتماعی ایرانی |

 

Abrak 2.9.6 – نرم افزار پیام رسان ابرک نام یک نرم افزار وطنی و ایرانی به عنوان ابزار پیام رسان و شبکه اجتماعی است. شما می توانید با پیوستن به جمع ابرکی ها ، ضمن اینکه از اپلیکیشن کاملا فارسی پیام رسان و شبکه اجتماعی حمایت می کنید ، از تجربه ای امن در برقراری ارتباط رایگان با دوستانتان لذت ببرید. ابرکی ها همه و همه کاربران هم وطن و ایرانی هستند و شما می توانید به روز ترین موضوعات ، سوژه های خبری و یا وضعیت ها را بر روی تایم لاین خود با دوستان به اشتراک بگذارید. در واقع هدف اصلی ابرک ، رقابت با تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام است. اگر شما هم از کاربران این دسته از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها هستید ، پیشنهاد ما این است که شبکه اجتماعی و پیام رسان قدرتمند ابرک را از دست ندهید ؛ ابرک با مستقرسازی سرورهای قدرتمند خود در کشور عزیزمان ایران ، سرعت فوق العاده بالاتری را در برقراری ارتباط با دوستان برای شما فراهم می کند ، در واقع شما با نصب و اولین استفاده از ابرک ، از نقاط قوت آن در مقایسه با اپلیکیشن هایی نظیر واتس اپ ، تلگرام و… شگفت زده خواهید شد. در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

اپلیکیشن بسیار قدرتمند ابرک ، تضمین می کند که عکس ها ، موزیک ها ، ویدیوها و… در سریع ترین زمان ممکن به دست مخاطبین شما ارسال شوند ، نکته جالب توجه بهینه بودن ابرک متناسب با بسته های اینترنتی اپراتورهای داخلی است ، بدین ترتیب شما لحظاتی بسیار لذت بخش و پرسرعت را در کار با این پیام رسان و شبکه اجتماعی وطنی تجربه خواهید کرد. ابرک با دارا بودن مجموعه استیکرهای بسیار پرطرفدار که روزانه بر تعداد و مجموعه های آن نیز افزوده می شود ، در نظر دارد مفاهیم ذهنی شما را در فضایی گرافیکی برای مخاطبین ارسال کند. در ابرک می توانید به تعداد نامحدود دوستان خود را اضافه کنید و پیام ، عکس ، استیکر ، موزیک و … را به مخاطبین خود ارسال کنید ، همه این امکانات به صورت رایگان برای شما کاربران ایرانی و فارسی زبان فراهم شده است که استفاده از یک پیام رسان امن و در عین حال معتبر و بومی را به استفاده از سایر ابزارهای مشابه ترجیح می دهید. هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار پیام رسان ابرک را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Abr1 Abr2 Abr3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR