دانلود Autorun Organizer 3.03 Final + Portable – مدیریت برنامه های استارت آپ ویندوز

دانلود Autorun Organizer 2.15 Final + Portable - مدیریت نرم افزارهای استارت آپ ویندوز

 

دانلود Autorun Organizer

| مدیریت نرم افزارهای استارت آپ ویندوز |

 

Autorun Organizer 3.03 Final + Portable نام نرم افزاری ساده و قدرتمند در زمینه مشاهده و مدیریت نرم افزارهای استارت آپ ویندوز است. Autorun Organizer به شما این امکان را می دهد که به طور دقیق مشاهده کنید چه نرم افزارهایی همزمان با استارت آپ ویندوز به طور خودکار اجرا می شوند ، همچنین امکان مدیریت کامل و همه جانبه اپلیکیشن های استارت آپ نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. بسیاری از کاربران از اینکه به محض لود شدن ویندوز ، شاهد اجرای خودکار بسیاری از نرم افزارها باشند گله مند هستند. برخی نرم افزارها پس از نصب ، به طور خودکار در پس زمینه اجرا می شوند و پس از هر بار بوت شدن ویندوز ، بخشی از فضای رم شما را اشغال می کنند ، بدین ترتیب سرعت انجام گرفتن عملیات مختلف و بازدهی کلی سیستم عامل شما کاهش خواهد یافت.

به منظور بهینه سازی این وضعیت ، بهتر است مدیریتی دقیق را بر روی اجرای اپلیکیشن های استارت آپ داشته باشید. Autorun Organizer اولولیت های اجرای نرم افزارها همزمان با لود شدن ویندوز را تنظیم می کند و به شما قابلیت فعال یا غیرفعال کردن هریک از آنان را می دهد. برخی نرم افزارها نظیر ابزارهای آنتی ویروس ، بهتر است از استارت آ ویندوز حذف نشوند و همزمان با لود شدن نیز اجرا گردند. اما این عمل موجب کند شدن لود کامل ویندوز می شود ، بنابراین شما می تاونید با اعمال یک تأخیر در اجرای نرم افزارها پس از استارت آپ ، به تسریع بالا آمدن ویندوزتان کمک کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Autorun Organizer برای ویندوز را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Autorun Organizer :

– الا بردن سرعت بوت شدن ویندوز و بهینه سازی کلی عملکرد ویندوز

– غیرفعال سازی المنت های اتوران در پس زمینه ویندوز

– قابلیت مدیریت اولویت های اجرای برنامه ها پس از بالا آمدن ویندوز

– امکان فعال و غیرفعال سازی اجرای برنامه ها در پس زمینه

– قابلیت اعمال تأخیر در اجرای برنامه ها در استارت آپ

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AutorunOrganizer2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.45 + 2.73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR