دانلود بازی Switch Galaxy Ultra برای PC

دانلود بازی Switch Galaxy Ultra برای PC

 

دانلود بازی Switch Galaxy Ultra برای کامپیوتر

| بازی مسابقات کهکشانی سفینه ها |

| نسخه SKIDROW |

 

Switch Galaxy Ultra بازی جدیدی در سبک اکشن و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Atomicom Limited ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Switch Galaxy Ultra یک بازی جدید ، گرافیکی و بسیار اعتیادآور در سبک سری بازی های مسابقه ای در فضایی خارج از زمین است ، در این کهکشان دور دست شما می بایست با سفینه پرسرعت و فوق العاده ی خودتان ، از موانع و رقبا سرعت بگیرید و به جمع آوری Tantalum برای تکنولوژی Dakur بپردازید. تکنولوژی ای بسیار قدرتمند و پیشرفته ، که شما را قادر می سازد با سرعتی سرسام آور و نزدیک به سرعت نور در سرتاسر کهکشان سفر کنید.

در بازی Switch Galaxy Ultra شما می توانید با جمع آوری دستاوردها و جوایز مختلف ، اقدام به شخصی سازی سفینه های خود کنید و بخش های مختلف از آنان را ارتقا دهید. گیم پلی این بازی بسیار پرسرعت و هیجان بخش می باشد و شما می توانید از میان 6 سفینه مختلف ، سفینه دلخواه خودتان را انتخاب و آن را به مرور سفارشی سازی کنید. در این بازی شما با 55 مرحله چالش برانگیز طرف هستید که می توانند شما را معتاد خود کنند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Switch Galaxy Ultra را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sw1 Sw2

 

Sw3 Sw4

 

Sw5 Sw6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Dual Core or Better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD3000
Network: Broadband Internet Connection

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR