دانلود TweakBit PCCleaner 1.8.2.41 – نرم افزار پاک سازی ویندوز

دانلود TweakBit PCCleaner 1.6.10.4 - نرم افزار پاک سازی ویندوز

 

دانلود TweakBit PCCleaner

| نرم افزار پاک سازی ویندوز |

 

TweakBit PCCleaner 1.8.2.41 نام نرم افزاری جهت پاک سازی و بهینه سازی قطعات مختلف ویندوز و تعمیر درهم ریختگی های تنظیمات سیتسم عامل است. این نرم افزار با دارا بودن یک اسکنر بسیار قدرتمند ، تمامی عواملی که موجب کاهش سرعت رایانه شده اند را شناسایی کرده و نسبت به حذف فایل های بی مورد می کند. به طور کلی TweakBit PCCleaner به منظور پاک سازی فایل های بیهوده که توسط ویندوز تولید می شوند تهیه شداست ، برای مثال از جمله اینگونه فایل ها می توان به حافظه کش ، کوکی های اینترنتی ، فایل های موقت و … اشاره کرد.

احتمالا شما هم متوجه شده اید که پس از نصب یک ویندوز جدید ، افزایش سرعت قابل توجهی را در سیستم تجربه می کنید ، اما این سرعت رفته رفته افت محسوسی پیدا می کند و تنها دلیل آن تجمع بیش از اندازه فایل های بیهوده در ویندوز است. TweakBit PCCleaner با دارا بودن اسکنرهای حرفه ای ، اینگونه فایل ها را شناسایی کرده و نسبت به حذف آنان اقدام می کند.  هم اکنون می توانید نرم افزار TweakBit PCCleaner را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakBit PCCleaner :

– افزایش میزان حافظه آزاد با پاک کردن فایل های بیهوده و غیرضروری

– اجرای سریع تر اپلیکیشن ها با پاک کردن Log ها

– عملکرد مؤثرتر آنتی ویروس ها و دیفراگمنت هارد دیسک

– بهینه سازی فضای اشغال شده در رم

– از بین بردن خطای کمبود حافظه در حین دانلود فایل ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR