دانلود بازی Truck Simulator PRO 2016 1.7 – شبیه ساز کامیون برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Truck Simulator PRO 2016 1.7 - شبیه ساز کامیون برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Truck Simulator PRO 2016 برای اندروید

| بازی شبیه ساز کامیون برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Truck Simulator PRO 2016 1.7 نام یک بازی شبیه سازی فوق العاده از رانندگی کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در شهرستان های ایالات متحده است. استارت کامیون را زده و لذتی وصف ناپذیر را با رانندگی در خیابان های واقعی ایالات متحده تجربه کنید ، شما به عنوان یکی از رانندگان سازمان حمل و نقل ، می توانید با افزایش کسب و کار و تجارت خود ، کامیون های جدید را آنلاک کنید ، رانندگان جدید را با استخدام درآورده و در شهرستان های جدید به حمل و نقل مشغول باشید. Truck Simulator PRO 2016 با یک پیم پلی اپن ورلد شما را در سراسر ایالات متحده به رانندگی مشغول می کند و مأموریت هایی متنوعی را به شما محول می کند.

در حین رانندگی از برخورد و تصادف با موانع ، سایر خودروها و … دوری کنید ، از افزایش سرعت غیرمجاز خودداری کرده و سعی بر آن داشته باشید تا محموله ها را به موقع به مقصد برسانید. با تلاش و استقامت کافی می توانید به بهترین راننده کامیون ها در کشور تبدیل شوید ! در این بازی می توانید به حمل و نقل بار در انواع شهرستان های ایالات متحده مشغول باشید و با کسب درآمد به ارتقا و شخصی سازی کامیون های خود بپردازید و آن را به مدل های کلاسیک و هیجانی آمریکایی و اروپایی تبدیل کنید. هم اکنون می توانید بازی Truck Simulator PRO 2016 را همراه با نسخه پول بی نهایت با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Truck1 Truck2 Truck3 Truck4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل apk رو دریافت کرده و سپس نصب نمایید.

– فایل دیتای را دریافت کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی دیتا را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23.7 + 70.4 + 23.8 + 70.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR