دانلود ScanPapyrus 15.18 + Portable – نرم افزار اسکن پاپیروس

دانلود ScanPapyrus 15.16 - نرم افزار اسکن پاپیروس

 

دانلود ScanPapyrus

| نرم افزار اسکن پاپیروس |

 

ScanPapyrus 15.18 + Portable نرم افزاری بسیار حرفه ای برای اسکن انواع اسناد ، جزوات دانشگاهی و کتاب ها است. اسکن پاپیروس ، ابزاری بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که با اسکنر سر و کار زیادی دارند ! به کمک این نرم افزار شما می توانید به سادگی انواع اسناد ، مجلات و کتاب ها را اسکن و به فرمت های PDF, Microsoft Word, DjVu, JPEG, TIFF, PNG, BMP تبدیل کنید. شما می توانید اسکن پاپیروس را به گونه ای تنظیم کنید که پس از انجام یک فرآیند خاص ، اسکنر را ری استارت کند تا شما در این فاصله زمانی برگه ها را پشت و رو کرده و یا صفحات کتاب را تغییر دهید. ScanPapyrus به طور دقیق محل قرار گیری صفحات را از حاشیه ها تشخیص می دهد و می تواند صفحات 2 تایی را تکه تکه کرده و آنان را به 2 صفحه جدا از هم تبدیل کند.

تنها کافیست در ScanPapyrus ، یک مدت زمانی را تعریف کنید تا در این فاصله تعداد صفحات مشخص از سندهای شما به صورت اتوماتیک و صفحه به صفحه اسکن شوند. در صورتی که شما در حال اسکن کتاب باشید ، یکی از آزادهنده ترین مسائل این است که 2 صفحه در یک صفحه قرار می گیرند ، ScanPapyrus می تواند ضمن تشخیص صفحات ، آن ها را از هم جدا کند و در فرمت دلخواه شما ذخیره سازی کند. ScanPapyrus با دارا بودن الگوریتم هایی هوشمند در زمینه اسکن اسناد ، مجلات و کتاب ها می تواند بک گراند های خاکستری را حذف داده و تصویر اصلی را تشخیص دهد و آن را به طور دقیق Crop کند. از پاپیروس اسکن می توانید برای انواع اسکنر های Epson, Canon, Hewlett-Packard, Brother, Samsung, Xerox, Mustek و … استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار ScanPapyrus را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار ScanPapyrus :

– قابلیت اسکن اسناد ، کتاب ها ، مجلات و جزوات دانشگاهی به صورت خودکار در بازه های زمانی

– دارا بودن قابلیت ری استارت خودکار در یک زمان تعریف شده برای برگرداندن یا تغییر صفحات کتاب

– امکان اسکن هوشمند صفحات کتاب و جداسازی خودکار صفحات 2 تایی

– قابلیت اسکن هوشمند جهت Crop اتوماتیک حاشیه ها ، حذف اضافه ها و …

– پشتیبانی از انواع اسکنرهای Epson, Canon, Hewlett-Packard, Brother, Samsung, Xerox, Mustek

– پشتیبانی کامل از Windows 2000, XP, Vista, 7, 8/8.1, 10

– پشتیبانی از ویندوزهای 32 و 64 بیتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14.5 + 10.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR