دانلود CrossFTP Enterprise 1.97.4 + Portable – مدیریت حرفه ای FTP

دانلود CrossFTP Enterprise 1.97.4 + Portable - مدیریت حرفه ای FTP

 

دانلود CrossFTP Enterprise

| نرم افزار مدیریت حرفه ای FTP |

 

CrossFTP Enterprise 1.97.4 + Portable نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه ابزارهای مدیریت حرفه ای فضای هاست و FTP است. اگر شما هم از صاحبان وب سایت و یا فضاهای اینترنتی باشید ، احتمالا با اکانت های FTP سر و کار زیادی دارید. FTP ها به شما این امکان را می دهند که بتوانید از رایانه خود به صورت از راه دور به سرورهای شخصی خودتان وصل شده و فایل های موجود در آن را مدیریت کنید. یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه مدیریت اکانت های اف تی پی ، CrossFTP است ؛ این نرم افزار با رابط کاربری ساده و دو طرفه ، شما را قادر می سازد حساب های FTP خود را به سادگی مدیریت و سازماندهی کنید.

CrossFTP Enterprise با فراهم سازی قابلیت مالتی تب ، به شما این امکان را می دهد که در یک پنجره ، به طور همزمان چندین فضای مختلف از اکانت های FTP را مدیریت کرده و به تبادل فایل در میان آنان بپردازید. CrossFTP یکی از مناسب ترین ابزارها در زمینه تبادل فایل ، انتقال فایل به سرورها به صورت از راه دور و همچنین همزمان سازی چندین سرور است که قابلیت هایی متعدد و کاربردی را در مدیریت سرورها در اختیارتان می گذارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CrossFTP Enterprise را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CrossFTP Enterprise :

– مدیریت چندین سرور در یک پنجره و در قالب تب های جداگانه

– امکان محافظت از سایت های تعریف شده با پسوردهای قدرتمند

– امکان مدیریت آرشیوها در فضاها

– پشتیبانی از انکودهای Unicode, CJK

– پشتیبانی از جستجوی هوشمند

– قابلیت انجام دسته جمعی عملیات بر روی مجموعه ای از فایل ها

– قابلیت پیش نمایش و زوم کردن در تصاویر درون سرورها

– دارا بودن قابلیت ناتیفیکیشن های صوتی

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66 + 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR