دانلود بازی Defend Your Life v1.0072 Full برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Defend Your Life v1.0072 Full برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Defend Your Life برای اندروید

بازی استراتژیک از زندگی خود دفاع کن برای اندروید + دیتا

 

Defend Your Life v1.0072 عنوان بازی بی نظیر و فوق العاده اعتیاد آوری است که در آن شما نقش فرمانده نگهبانان بدن انسان را ایفا می کنید و باید با تدابیر امنیتی و استراتژیک خود ، مانع ورود ویروس ها و باکتری ها به سیستم ایمنی بدن شوید . بازی در میان اکثر گیمر های دنیا بسیار محبوب و شناخته شده است ، تاجایی که با امتیاز 4.7 از 5.0 در گوگل پلی توانسته خود را به عنوان یکی از بازی های پرفروش در سیستم عامل اندروید معرفی نمایید .

بازی Defend Your Life چندی قبل برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده بود و به دلیل استقبال کم نظیری که از آن به عمل آمد ، شرکت Alda Games را بر آن داشت تا نسخه ی اندرویدی آن را نیز در سال 2015 روانه ی بازار نماید . در این بازی شما با یک گیم پلی آشنا از نوع استراتژیک روبرو هستید که در آن باید با به کار بردن روش های متنوع و با ساختن برج های امنیتی و تقویت نیروهای خود در 17 مرحله ی مختلف دشمن باهوش خود را تارومار کنید تا بتوانید از سلامت بدن انسان دفاع کنید. وظیفه ی شما حفظ جان انسان ها است ! پس همه تلاش خود را برای موفقیت به کار ببندید . هم اکنون میتوانید بازی Defend Your Life را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Defend Your Life :

 

Defend Your Life 2015

Defend Your Life



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و در گوشی نصب کنید.

– سپس دیتای بازی را دانلود و با نرم افزار Winrar استخراج کنید.

– و فایل استخراج شده را در مسیر Android/obb کپی نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK اندروید 4.1 به بالا
  • حجم : 17 + 109 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR