دانلود مستند رولز رویس دوبله فارسی Megafactories Rolls-Royce

 دانلود مستند رولز رویس دوبله فارسی Megafactories Rolls-Royce

دانلود مستند رولز رویس دوبله فارسی

دانلود مستند رولز رویس ابرکارخانه‌ ها دوبله فارسی Megafactories Rolls-Royce

 

نام مستند : National Geographic Megafactories: Rolls-Royce
مدت زمان: 45 دقیقه
حجم : 544 مگابایت
کیفیت : HD 720p
دوبله فارسی

 

امروز یکی دیگر از سری مستند های محبوب ابرکارخانه ها با نام مستند رولز رویس Megafactories Rolls-Royce را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. مستند رولز رویس در مورد کمپانی بزرگ ساخت خودروهای لوکس است. رولز رویس موتور کارز شرکت بریتانیایی تولیدکننده خودروهای لوکس است، که در سال 1906 توسط هنری رویس و چارلز استوارت رولز و با نام رولز-رویس لیمیتد تاسیس شد. این خودرو یکی از بهترین خودروهای برای افردا اشرافی است و برای ساخت این خودرو به مدت دو ماه در دو ابرکارخانه در کشورهای انگلیس و آلمان وقت صرف میشود که میتوان به اهمیت این خودروی لوکس پی برد.

شرکت خودروسازی رولز رویس در سال مالی 2012 با فروش ۳٫۵۷۵ دستگاه خودرو، بالاترین میزان فروش خود را تجربه کرده‌است .در مستند رولز رویس نشنال جئوگرافیک به کارخانه ی عظیم این کمپانی در کشور انگلیس و آلمان می رویم و از نزدیک با مراحل ساخت این خودروی لوکس آشنا می شویم . هم اکنون می توانید مستند رولز رویس دوبله فارسی Megafactories Rolls-Royce را به طور رایگان و مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

برای دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از مستند رولز رویس ابرکارخانه ها Megafactories Rolls-Royce :

 

 Megafactories Rolls-Royce-1

 

note - دانلود مستند رولز رویس دوبله فارسی Megafactories Rolls-Royce فرمت : MKV

chart pie - دانلود مستند رولز رویس دوبله فارسی Megafactories Rolls-Royce حجم : 544 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود مستند رولز رویس Megafactories Rolls-Royce | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR