دانلود مستند آموزشی 30 راه سریع برای محاسبات ریاضی

دانلود مستند آموزشی 30 راه سریع برای محاسبات ریاضی

 

دانلود مستند آموزشی 30 راه سریع برای محاسبات ریاضی

دانلود مستند 30 Fast Math Tricks Videos

 

همه ی ما ها روزمره خیلی زیاد به محاسبات ریاضی از جمع و تفاضل تا تقسیم و ضرب سر و کار داریم و به قولی ریاضی علم زندگی نامیده می شود. اگر دانشجو یا دانش آموز باشید که خیلی بیشتر لازم است روزانه محاسبات ساده ریاضی را انجام دهیم.مخصوصا اگر کنکوری باشیم که زمان پاسخگویی و محاسبه هم برای ما مهم باشد اهمیت این کار چند برابر می شود.

در این نوشته از وبسایت یاس دانلود ، مجموعه 30 تکنیک و ترفند برای محاسبات ریاضیات ضرب و جمع و تفریق و تقسیم و توان را که به صورت ویدئو می باشد را آماده دانلود ساخته ایم. این مجموعه که به زبان انگلیسی و کاملا واضح و گویا قدم به قدم با تابلو جلو می رود می تواند محاسبه ذهنی شما را بسیار سرعت ببخشد.البته لازمه ی این کار تمرین و عدم استفاده یا استفاده کمتر از ماشین حساب می باشد تا هم ذهنی قوی تر داشته باشید و هم سرعت عمل شما در همه ی امور بیشتر شود.

مستند آموزشی 30 راه سریع برای محاسبات ریاضی که از سری مستند های EasyCal نام دارد با زبان انگلیسی و با فرمت wmv و در مدت 3 ساعت می باشد. پیشنهاد می کنیم در هر شغل و صنف و رشته ای که هستید این مستند را دریافت نموده و با دقت نگاه کنید.

 

پیش نمایش مستند آموزشی 30 راه سریع برای محاسبات ریاضی :

(برای بزرگنمایی بر روی آن کلیک کنید.)

screenshot-30-Fast-Math-Tricks-Videos

 

 

note - دانلود مستند آموزشی 30 راه سریع برای محاسبات ریاضی فرمت : WMV

chart pie - دانلود مستند آموزشی 30 راه سریع برای محاسبات ریاضی حجم : 138 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود مستند آموزشی 30 راه سریع برای محاسبات ریاضی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR