دانلود YouWave for Android Premium 5.11 – اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

دانلود YouWave for Android Premium اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

 

دانلود YouWave for Android

 اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

| نسخه Android 5.1.1 LOLLIPOP |

 

YouWave for Android Premium 5.11 رویای استفاده از بازی ها و برنامه های اندروید در کامپیوتر و ویندوز را به واقعیت تبدیل کرده است . با فراگیر شدن سیستم عامل اندروید و تولید بازی ها و برنامه های بسیار جذاب برای این سیستم عامل محبوب ، کاربران ویندوز نیز ممکن است علاقه به اجرای بازی ها و نرم افزار های این سیستم عامل بر روی دستگاه خود باشند . اما ممکن است گوشی اندروید نداشته و یا حتی قصد خرید آن را نیز نداشته باشند ! راه حل استفاده از نرم افزار YouWave for Android می باشد که به شما این امکان را می دهد که تمام برنامه ها و یا بازی های اندرویدی را روی ویندوز کامپیوتر خود اجرا کنید .

با نصب و اجرای نرم افزار YouWave for Android می توانید علاوه برتجربه ی تمامی امکانات و قابلیت های گوشی های اندروید ، برنامه ها و بازی های مختلف اندروید را بر روی این سیستم عامل ویندوز خود نصب و اجرا نمایید . در نتیجه با استفاده از این نرم افزار می توانید تجربه ی داشتن یک گوشی اندروید را بدون خرید آن و پرداخت هزینه ای گزاف بدست آورید ! از این رو به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم برنامه YouWave for Android  – اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و تجربه ی بازی ها و نرم افزار های اندرویدی مورد علاقه ی خود را داشته باشید .

 

 

 

برخی ویژگی های نرم افزار YouWave for Android :

–   قابلیت اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز
–   سرعت بسیار بالا در اجرای فایل های اندروید
–   پشتیبانی از Android 5.1.1 LOLLIPOP
–   دارا بودن شبیه ساز SD کارت گوشی
–   دارا بودن دکمه های مستقل کنترلی
–   امکان انجام بازی های مالتی پلیر آنلاین
–   دارا بودن کلیدهای کنترل صدا
–   قابلیت جمع شدن کنترل پنل
–   سازگار با انواع نسخه های ویندوز XP/Vista/7,8,10 32/64 bit
–   و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    نرم افزار را نصب کنید.
–    محتویات پوشه Cracked را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین نمایید.
–    نرم افزار را اجرا کنید.

 

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 360 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR