دانلود بازی Armado HD 2013 برای کامپیوتر

دانلود بازی Armado HD 2013 برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی Armado HD 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Armado HD یک بازی کم حجم و ماجراجویی جدید است که به تازگی با کیفیت HD در سال 2013 برای کامپیوتر روانه بازار شده است.  در بازی Armado باید Armado را که شخصیت اصلی بازی است از میان خطرها و موانع مختلف عبور دهید و او را سلامت به لانه مورچه ها برسانید که یک تخم مرغ جادویی دورن لانه قرار دهد . بازی Armado دارای 14 مرحله مختلف است که در طول آنها باید بدوید , فرار کنید و مراقبل حمله مورچه ها باشید . از آنها جان سالم به در ببرید .

در بازی بازی Armado HD با پیشروی در مراحل میتوانید با پیدا کردن آیتم های مخفی و به اتمام رساندن مراحل مختلف , نیروی خود را تقویت کنید و از قوای بیشتری در مقابل خطرات مختلف برخوردار باشید . اگر از علاقمندان به بازی های ماجرایی وکم حجم هستید فرصت دانلود بازی Armado HD 2013 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Armado HD :

screen1

 

screen2

 

screen3

 

 

 

Guide Armado safely through dangerous terrains and save the Great Eagles from the terrifying army of invading ants! Navigate Armado though 14 challenging levels. He must run, roll and stomp his way to the top of each hill and place a magical egg in each nest. After accomplishing this, he must rush back down the hill before time runs out on the clock. Along the way, Armado will pick up power-ups that will help him accomplish these goals.

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Armado HD :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 198 MB

 

 

note - دانلود بازی Armado HD 2013 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Armado HD 2013 برای کامپیوتر حجم : 165 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Armado HD | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR