دانلود بازی Rooks Keep برای PC

دانلود بازی Rooks Keep برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Rooks Keep برای کامپیوتر

 

Rooks Keep یک بازی جدید استراتژیک و اکشن است که به تازگی توسط کمپانی Runestorm برای کامپیوتر طراحی و روانه بازار شده است . در بازی Rooks Keep نمونه ای کامل و جالب از تلفیق سبک استراتژیک و اکشن محسوب می شود که به همراه گرافیک و گیم پلی جذاب و زیبا می تواند یک عنوان قابل توجه برای علاقمندان به این سبک باشد . در بازی Rooks Keep درر نقش سرباز یک ارتش نسبتا بزرگ ظاهر خواهید شد که باید در غالب رقابت های گوناگون با دشمنان خود به مبارزه بپردازید . یک از جالب ترین نوع مبارزات بازی کلاسیک شطرنج است که در آن در بخشهایی از بازی استراتژیک و در بخش هایی اکشن را مشاهده خواهید کرد که بسیار جذاب خواهد بود .

در بازی Rooks Keep شما تیمی را انتخاب می کنید و باید در روی صفحه شطرنجی به رقابت بپردازید و با وسیله های بازیکنان خودتان که می تواند یک شمشیر یا تبر باشد حریف خود را خورد کنید و نابود کنید. از ویژگی های بازی Rooks Keep میتوان به گرافیک خوب و با جزئیات زیاد , قابلیت تک نفره و آنلاین بازی کردن همراه با دوستان و وجود بازی کلاسیک شطرنج در بازی اشاره کرد که جذابیت بازی را دو چندان کرده است . اگر از علاقمندان به بازی استراتژیک و اکشن هستید فرصت دانلود بازی Rooks Keep برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Rooks Keep :

 

rookskeep

 

Rooks-Keep-2

 

Untitled02uapGU

 

UntitledcZRXn

 

RK-Oct12b-10

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rooks Keep :

Operating System: Windows XP SP3 / Windows VISTA SP2 / Windows 7 / Windows 8
Processor: AMD / Intel dual-core 2.4 GHZ
Memory: 2048 MB
Video: Nvidia GEFORCE 8800/ATI RADEON HD 4800
Sound system: compatible with DirectX 9.0
Hard drive: 2 GB

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : exe
  • حجم : 1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR