دانلود بازی کم حجم و فکری Dot برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم و فکری Dot برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم و فکری Dot برای کامپیوتر

 

بازی Dot یکی از جدیدترین بازی های کم حجم فکری است که نوآوری زیادی با خود به همراه دارد و چندی پیش برای پلتفرم کامپیوتر روانه بازار شد . سبک این بازی مشابه بازی لیمبو می باشد.در بازی Dot شما نقش فردی را دارید که در طول بازی مدام در حال دویدن و فرار از وقایع مختلف است که باید سعی کنید به خوبی آنرا کنترل نمایید و از اتفاقات مختلفی که در انتظار اوست جان سالم به در ببرید .

یکی از قابلیتهای جالبی که در بازی Dot گنجانده شده میتوان به قابلیت متوقف کردن زمان اشاره کرد که البته محدود است اما میتواند بازیباز را از بسیاری از موانع عبور دهد و جذابیت بازی را  دو چندان کند . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و پلاتفرمر هستید فرصت دانلود بازی کم حجم و فکری Dot برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

wpid-LNOwr

 

Dot. Is a compact complex has its own character and the game is running. You, in fact, the one thing your character throughout the game is running. You have the power to keep time. With this feature, you must use the static power and can overcome the obstacles in their way.

 

 

note - دانلود بازی کم حجم و فکری Dot برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم و فکری Dot برای کامپیوتر حجم : 21 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Dot | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR