دانلود بازی Ninja Reflex برای کامپیوتر

 دانلود بازی Ninja Reflex برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی Ninja Reflex برای کامپیوتر

 

بازی Ninja Reflex از جدیدترین بازیهای رزمی و اکشن با حجم کم محسوب می شود که چندی پیش برای کامپیوتر روانه بازار شده است. در بازی Ninja Reflex که اکشن اول شخص است شما در نقش نینجایی ظاهر میشوید که باید با سایر رقبای خود بر سر حرکات رزمی به مبارزه و ماسبقه بپردازید و با شکست حریفهای مختلف و فراگیری حرکات رزمی متنوع و پیچیده کمربند و جایگاه خود را ارتقا داده و تبدیل به یک نینجای خبره در اجرای حرکات رزمی شوید .

در بازی Ninja Reflex  بیش از 300 رقیب مختلف وجود خواهند داشت که باید با آنها به مبارزه پبردازید و با توجه به آمادگی و توانایی که در حرکات رزمی از خود نشان میدهید لقبی را دریافت خواهید  کرد و نشان رسمی به شما اهدا خواهد شد . از دیگر ویژگی های بازی Ninja Reflex میتوان به قابلیت بازی آنلاین به همراه دوستان اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی های رزمی هستید فرصت دانلود بازی Ninja Reflex را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Ninja Reflex:

50104-800

 

50105-800

 

50106-800

 

50107-800

 

Uses a series of martial arts challenges to test gamers’ reflexes and measure their reaction times with millisecond precision. As players develop their ninja skills, they will strive to earn a black belt from their own personal Sensei. Players can also compete for ninja supremacy against their friends in fierce multiplayer battles with up to four players.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Ninja Reflex:

Supported OS: Microsoft Windows® XP/Vista
Processor: Intel Pentium® 1.0 GHz or higher processor
System Memory: Windows XP: 256 MB of RAM, Windows Vista: 512 MB of RAM
Video Card: DirectX 9.0-compatible video card/
DirectX Version: DirectX® version 9.0 or higher
Hard Disk: 250 MB available hard disk space

 

 

note - دانلود بازی Ninja Reflex برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Ninja Reflex برای کامپیوتر حجم : 187 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Ninja Reflex | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR