دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Soccer برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Soccer برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Soccer برای کامپیوتر

 

بازی Crazy Chicken Soccer یک بازی کم حجم و جالب به سبک فوتبالی می باشد. در بازی Crazy Chicken Soccer مرغ های دیوانه در نقش فوتبالیست مسابقه ای بی نظیر را برای شما به تصویر می کشند . بازی Crazy Chicken Soccer دارای دو بازی مختلف Moor Kick و Power Goal می باشد ، در بازی Moor Kick این مرغ ها نقش بازیکنان دو تیم فوتبال را دارند که در بازی رفت و برگشت به رقابت می پردازند .

لازم به ذکر است که انتخاب بازیکنان برای تیم از میان 11 ملیت مختلف بر عهده ی خود شما می باشد ، پس در انتخاب نفرات تیم دقت کنید ! در بازی Power Goal نیز دو جوجه  از زوایای مختلف زمین برای شما توپ پرتاب می کنند و شما باید تلاش کنید تا با به کار گیری مهارت های خود آن ها را به گل تبدیل کنید . بازی Crazy Chicken Soccer تجربه ی فوتبالی متفاوت و فوق العاده را برای شما امکان پذیر می سازد . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود ، پیشنهاد می کنیم دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Soccer برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از آن لذت ببرید .

 

 

برخی ویژگی های بازی Crazy Chicken Soccer :

–   مناسب برای تمامی سنین
–   تجربه ای جدید از بازی با جوجه مرغ های دیوانه
–   امکان اجرای بازی در حالت های Moor Kick و Power Goal
–   محیط گرافیکی جذاب و فانتزی
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندزو ، از جمله ویندوز 7
–   و …

 

 

screen_03

 

screen_06

 

 

 

Crazy Chicken Soccer is two sports games in one! In Moor Kick, choose a team from among 11 nations that you’ve always wanted to play. Sweep away the competition, one person at a time. Power Goal lets you demonstrate your skill at the bicycle kick. While managers kick balls from all angles imaginable, you remain completely cool: judge the angle, jump to the ideal height at just the right moment – and SCORE! Prove your worth by scoring an elusive double goal. Play Crazy Chicken Soccer with the whole family!

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 21 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Crazy Chicken Soccer | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR