دانلود بازی Cradle Of Rome برای کامپیوتر

دانلود بازی Cradle Of Rome برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Cradle Of Rome برای کامپیوتر

 

بازی Cradle Of Rome یک بازی کم حجم فکری ، پازلی و تاریخی برای کامپیوتر است که تاکنون دو نسخه مختلف از آن روانه بازار شده است . امروز تصمیم گرفتیم اولین نسخه بازی Cradle Of Rome را که تمدن روم را به نمایش خواهد گذاشت برای دانلود قرار دهیم . در بازی Cradle Of Rome با سفری به دور دستهای تاریخ با بزرگترین امپراطوری که تاکنون تاریخ بشریت به خود دیده است آشنا خواهید شد و باید سعی کنید در یکی از معروفرین شهرهای دنیا به ساخت بناهای با شکوه و گسترش امپراطوری روم بپردازید و نام و آوازه آن را به جهانیان برسانید .

در بازی Cradle Of Rome بیش از 100 مرحله مختلف وجود دارد که با پیشروی در آنها امکان کسب پول بیشتر و ساخت بناهای بزرگ تر و با شکوه تر به وجود خواهد آمد و به مرور شهر روم را به یک منطقه رویایی و با شکوه در تاریخ ثبت خواهید کرد . اگر از علاقه مندان به بازی های تاریخی هستید فرصت دانلود بازی Cradle Of Rome را از یاس دانلود از دست ندهید .

 

تصاویری از محیط بازی Cradle Of Rome :

58333.gif

 

screen

 

screen1

 

 

Cradle of Rome is a match-three game that challenges you to build the greatest kingdom the world has ever known. So grab your hammer and

start swinging! Riches and glory are at hand.

 

 

note - دانلود بازی Cradle Of Rome برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Cradle Of Rome برای کامپیوتر حجم : 13 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Cradle Of Rome | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR