دانلود نرم افزار تبدیل PDF به Word – نرم افزار OCR to Word

دانلود نرم افزار تبدیل PDF به Word - نرم افزار OCR to Word

 

 

دانلود نرم افزار تبدیل PDF به Word

نرم افزار تبدیل فایل اسکن شده به word برای کامپیوتر

 

برای همه ما ممکن است که بخواهیم یک سند یا یک عکس متنی اسکن شده را ویرایش کنید ، یا فرآیند تبدیل PDF به Word رو انجام بدید ،اما به دلیل اینکه این فایل به صورت فایل اسکن شده می باشد مجبورید آن را از ابتدا تایپ کنید که زمان زیادی را از شما خواهد گرفت . در چنین مواردی برنامه‌هایی هستند که اینکار را انجام می‌دهند که به صورت کلی به OCR معروف هستند، منتها هر کدام عیب و ایراد خود را دارند یکی از بهترین این نرم افزارها ، نرم افزار OCR to Word است.

نرم افزار OCR to Word شما را قادر می‌سازد به آسانی فایل‌های اسکن شده را در قالب یک فایل ورد یا یک فایل متنی ذخیره کنید به ویژه قابلیت تبدیل PDF به Word را دارد. نرم افزار OCR to Word توانایی وارد کردن مستقیم یک فایل از اسکنر را دارد و یا می‌توانید فایل‌های تصویری یا PDF ذخیره شده در سیستم خودتان را مستقیماً به نرم افزار بدهید تا بعد از تبدیل PDF به Word فایل تبدیل شده خود را تحویل شما دهد.  میزان دقت نرم افزار به کیفیت، میزان روشنایی و قالب بندی فایل ورودی شما بستگی دارد. هر چه فایل باکیفیت تر خروجی واضح‌تر و صحیح تر خواهد بود. در مواردی هم نیاز به مقداری ویرایش جزئی است.

نرم افزار OCR to Word که نرم افزاری هوشمند و چند زبانه می باشد به صورت خودکار متن را از روی عکس تشخیص می دهد و آن را در یک فایل مجزا به شما ارائه می کند تا بتوانید تغییرات لازم را در آن ایجاد کنید . نرم افزار  تبدیل PDF به Word را می توان یکی از کاربردی ترین نرم افزار کامیپوتری دانست . از این رو پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در زمان و ویرایش آسان فایل های اسکن شده ی خود ،  نرم افزار OCR to Word برای تبدیل PDF به Word را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

برخی ویژگی های نرم افزار تبدیل PDF به Word :

–     پشتیبانی از فرمت های PDF,  JPG/JPEG، TIF/TIFF، BMP، GIF، PNG، EMF، WMF، JPE، ICO، PCX، PSD و TGA

–   تبدیل تصویر اسکن شده PDF به Word و RTF به صورت اتوماتیک
–   تبدیل PDF به Word و حفظ طرح اصلی اسناد
–   وجود گزینه ای برای پیش نمایش اسناد ایجاد شده اسناد پس از تبدیل
–   قابل اجرا بر روی ویندوز XP ، ویستا ، ویندوز 7 و ویندوز 8

و …

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 7 مگا بایت

دانلود دانلود:  دانلود نرم افزار تبدیل PDF به Word

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود + تورتک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR