دانلود بازی Constant C برای PC

دانلود بازی Constant C دانلود بازی کم حجم فکری برای کامپیوتر

دانلود بازی Constant C

دانلود بازی کم حجم فکری برای کامپیوتر

 

بازی Constant C یک بازی کم حجم فکری و جدید برای کامپیوتر می باشد . اکثر ما علاقه ی زیادی به تست های هوش و بازی های فکری داریم از این رو یکی از محبوب ترین سبک های بازی های رایانه ای و کنسول های گیم ، سبک فکری می باشند . بازی Constant C را که توسط شرکت International Games System CO تولید شده است ، متشکل از بازی و نوعی تست هوش است که در آن شما می توانید علاوه بر بازی و سرگرمی هوش خود را نیز بسنجید .

بازی Constant C متشکل از تعداد زیادی پازل و معماهای حل نشده است ، جایی که داستان آن شما را در نقش یک ربات و در یک ایستگاه فضایی قرار داده است ، زمان متوقف شده است و تمام امیدها به شما است تا با هوش خود دشمنان را نابود کنید . فضای تاریک و مرموز بازی باعث نمیشود که گرافیک زیبای آن را فراموش کنیم ، صدا گذاری و طراحی مراحل فوق العاده هستند و می توانیم به جرات بگوییم که شما با یک شاهکار روبرو هستید . پیشنهاد می کنیم بازی Constant C را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 

news33568_10179-steam_greenlight_spotlight_constant_c
news33568_10186-steam_greenlight_spotlight_constant_c

 

 

توجه:

–      برای اجرای بازی نیاز به نرم افزار xnafx40 دارید که می تونید از اینجا دانلود کنید.

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 97 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Constant C | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR