دانلود بازی Driving Speed 2 – بازی کم حجم ماشین سواری

دانلود بازی Driving Speed 2 - بازی کم حجم ماشین سواری

 

دانلود بازی Driving Speed 2

دانلود بازی کم حجم ماشین سواری

 

بازی Driving Speed 2 از جمله گیم های است که با وجود حجم کم و بسیار مناسب ، گرافیک چشم نوازی هم دارد . در بازی کم حجم ماشین سواری می توانید از میان 4 اتومبیل قدرتمند و زیبا یکی را انتخاب کرده و به رقابت با حریفان خود می پردازید . در بازی Driving Speed 2 همه چیز خوب از آب در آمده و به سختی میتوان در آن ایرادی را پیدا کرد . هوش مصنوعی به کار رفته در بازی Driving Speed 2 در حد عالی کار شده و این خود یکی از ویژگی های برجسته ی این گیم زیباست .

در بازی Driving Speed 2 شما می توانید در پیست های مختلف ، مسابقات زیبای را تجربه کنید . صداگذاری و گیم پلی بازی بسیار خوب طراحی شده اند و جذابیت خاصی به بازی می دهند . بازی Driving Speed 2 یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن هم امکان اجرای بازی به صورت شبکه و با 8 بازیکن است که در نوع خود بی نظیر است . شما به سادگی میتوانید مسابقات هیجان انگیز بازی Driving Speed 2 را با دوستان خود به صورت گروهی اجرا کنید و از آن لذت ببرید . در آخر باید اضافه کنم که برای اجرای بازی نیاز به سخت افزار حرفه ای ندارید و می توانید بازی را با سیستم های معمولی نیز اجرا نمایید و از آن لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Driving Speed 2 :

–   گرافیک و صداگذاری با کیفیت بالا
–   فیزیک و عملکرد واقعیت گرایانه اتومبیل ها
–   حجم بسیار مناسب بازی نسبت به گرافیک آن
–   سبک های متفاوت بازی و امکان انتخاب آنها
–   انجام بازی گروهی تا 8 نفر
–   امکان ارتقاء اتومبیل ها در بازی
–   و …

 

 

driving-speed-2
DrivingSpeed2-5
DrivingSpeed2-4

 

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Driving Speed 2 :

– Windows XP / Vista / Windows 7
– 1.5GHz CPU or higher
– 512MB RAM
– 250MB Hard Drive Space
– DirectX 9 supported Graphics Card with 256MB RAM
– DirectX 9 Drivers

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 104 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Driving Speed 2 | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR