دانلود نرم افزار دروغ سنج برای آندروید Lie Detector HD

دانلود نرم افزار دروغ سنج برای آندروید Lie Detector HD

 

دانلود نرم افزار دروغ سنج برای آندروید

 

آیا می دانید به سادگی می توانید دروغ دیگران را با استفاده از نرم افزار دروغ سنج آندروید Lie Detector HD تشخیص دهید ! برنامه Lie Detector HD با تمامی برنامه های مشابه تفاوت دارد و همین تفاوت باعث شده است که  تاکنون بیش از یک میلیون بار در سراسر دنیا دانلود شود . نرم افزار دروغ سنج برای آندروید می تواند با کنترل کردن فشار خون ، عرق دست و دمای انگشت کاربر خود ، راست و یا دروغ گفتن را تشخیص دهد .

کار با برنامه دروغ سنج  فوق العاده بسیار ساده است ، تنها باید انگشت خود را بر روی اسکنر احساس موبایل خود قرار دهید و در حالی که موضوعی را به عنوان حقیقت مطرح کرده یا به آن فکر می کنید نرم افزار با کنترل فاکتور های مورد نیاز خود ، راست و دروغ هر چیزی را مشخص میکند ! نرم افزار دروغ سنج برای سیستم عامل های آندروید طراحی شده است و می تواند یک سرگرمی فوق العاده جذاب و تماشایی برای شما و عزیزانتان باشد .

 

 

 

فرمت فرمت: apk

حجم حجم: 1 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار دروغ سنج برای آندروید | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR