دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age

 

در این ساعت برای شما کاربران عزیز، بازی Farm Frenzy 3 را آماده کرده ایم که این بار متفاوت تر از قبل و با نام بازی Farm Frenzy 3 Ice Age ظاهر شده است . دیگر خبری از فضای سرسبز یک مزرعه ی زیبا نیست و همه جارا برف و یخ و سرما فراگرفته است ، دیگر خبری از مرغ ها و گاو ها و … هم نیست و به جای آنها ، ماموت ها و پنگوئن ها و … هستند که باید آن ها را پرورش بدهید .

در این نسخه از بازی Farm Frenzy 3 Ice Age شما 90 مرحله هیجان انگیز را با انواع ابزار آلات یخی برای مدیرت مزرعه ی یخ زده ی خود در اختیار دارید . بازی فارم فرنزی عصر یخبندان بسیار هیجان انگیز و گرافیکی طراحی شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید . نکته ی مثبت این نسخه این است که بازی پرتابل میباشد و نیازی به نصب ندارد. شما هم اکنون می توانید دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Farm Frenzy 3 Ice Age :

–   90 مرحله ی جدید و جذاب در این نسخه
–    وجود 12 محصول جدید در بازی
–   وجود تصاویر فانتزی و خنده دار در بازی
–   داستانی جدید در کل بازی
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–   کم حجم و قابل حمل بودن بازی
–   و …

 

url

 

2rl

Farm Frenzy 3 Ice Age :

While whipping up chilly treats in 90 levels of frosty fun, you’ll breed and care for penguins and other arctic animals, manufacture new products and enjoy a parade of visual gags!

Chill out with an all-new Farm Frenzy adventure!  When she arrives, she not only finds the property in a state of disrepair, she also meets two brothers who could use her help making ice cream.

While whipping up chilly treats in 90 levels of frosty fun, you’ll breed and care for penguins and other arctic animals, manufacture new products and enjoy a parade of visual gags Who is it? Find out when you play Farm Frenzy 3: Ice Age!

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Farm Frenzy 3 Ice Age :

– Windows 2000, Windows 98, Windows ME, Windows Vista, Windows XP, Windows 7
– 700 MHz
– DirectX 8.0
– 1024 MB RAM
– 100 MB

 

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 85 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age

دانلود دانلود تمام نسخه های بازی فارم فزنزی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR