دانلود بازی Zombie Murder – بازی کشتن زامبی ها برای PC

دانلود بازی Zombie Murder - بازی کشتن زامبی ها برای PC

 

دانلود بازی Zombie Murder برای PC

 

خودتان را برای یک مبارزه جانانه آماده کنید ، بازی Zombie Murder ، یکی از جذاب ترین بازی های اکشن در سبک زامبی کشی ! می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید . سازنده ی بازی کمپانی معتبر Falco Software می باشد که با ساخت بازی های همچون Tanks USA نام خود را برسر زبان ها انداخت و حالا با ساخت بازی Zombie Murder Hell Arrives می خواهد خود را بیش از پیش معرفی نماید .

داستان بازی Zombie Murder ، مانند دیگر بازی های مبارزه با زامبی ها ، به تسخیر دنیا توسط زامبی ها می پردازد و شما به عنوان ناجی دنیا ! باید تمامی آن ها را از بین ببرید . اما در این راه شما تنها نیستید ، در بازی Zombie Murder ، شما 2 ربات حرفه ای در کنار خود دارید که با آن ها می توانید به پاک سازی دنیا از دست زامبی ها بپردازید . گرافیک بازی Zombie Murder خوب کار شده و صدا گذاری نیز زیباست ، حجم کم بازی نیز یکی از نکات مثبت آن است که باعث می شود کاربران بیشتری به آن دسترسی داشته باشند . شما هم اکنون می توانید بازی Zombie Murder را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Zombie Murder :

–   حجم بسیار مناسب بازی نسبت به گرافیک آن
–   امکان استفاده از سلاح های مختلف
–   گیم پلی و صداگذاری عالی در بازی
–   گرافیک روان و زیبای در بازی Zombie Murder
–   ارتقای امکانات جنگی شما با کسب امتیاز بیشتر در بازی
–   و …

 

zombie-murder_640x480_screenshot_2

 

zombie-murder_640x480_screenshot_3

 

 

zombie-murder-hell-arrives_640x480_screenshot_3

 

zombie-murder_640x480_screenshot_1

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Zombie Murder :

Windows 98/ME/XP/Vista/7
Processor 800 Mhz or better
256 Mb RAM
DirectX 7.0

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 65 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Zombie Murder | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR