دانلود بازی عصر حجر The Flintstones سگا برای کامپیوتر

دانلود بازی عصر حجر The Flintstones سگا برای کامپیوتر

 دانلود بازی عصر حجر The Flintstones سگا برای کامپیوتر

 

بازی عصر حجر The Flintstones سگا برای کامپیوتر یکی از جذاب ترین بازی های کنسول قدیمی و دوست داشتنی ( سگا ) بوده است .  بازی عصر حجر سگا می تواند یادآور خاطرات کودکی ما و شما باشد . این بازی سبک شبیه به بازی محبوب قارچ خور دارد که در آن ، شخصیت های کارتون زیبای عصر حجر نیز حضور دارند . بازی The Flintstones در زمان تولید خود به یکی از محبوب ترین بازی های کنسول سگا تبدیل شده بود و به خاطر گیم پلی اعتیاد آور و استفاده از گرافیک فانتزی ، طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا داشت .

در بازی عصر حجر سگا ، شما باید برای نجات جان همسرتان به یک سفر طولانی بروید ، در این سفر باید از موانع ، سخره ها ، کوها ، آبها ، پرتگاه ها و … عبور کنید تا موفق به رویاروی به غول آخر بازی شوید . اگر به دنبال یک بازی فوق العاده سرگرم کننده و جذاب هستید ، می توانید بازی The Flintstones عصر حجر را با لینک مستقیم و با حجم کم ، از یاس دانلود دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید .

 

ویژگی های بازی The Flintstones :

–    مناسب برای تمامی رده های سنی
–    گیم پلی اعتیاد آور و جذاب
–    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ونیدوز
–    حجم فوق العاده مناسب بازی
–    و …

 

 

Flintstones2

 

Flintstones1

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 1 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی عصر حجر The Flintstones مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR