دانلود بازی Wooden Sensey 2013 – بازی کم حجم و اکشن افسانه سامورایی برای PC

دانلود بازی Wooden Sensey 2013 - بازی کم حجم و اکشن افسانه سامورایی برای PC

 

دانلود بازی Wooden Sensey 2013 برای PC

 

در این ساعت بازی کم حجم ، جدید و اکشن Wooden Sensey 2013 را برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم . بازی Wooden Sensey  افسانه سامورایی برای کامپیوتر طراحی و ساخته شده و روایت گر داستان سامورایی جذابی است ! که گورو نام دارد و یک شخصیت افسانه ای به شمار م یرود . گورو برای رسیدن به هدف های خود باید مانند بازی های قدیمی ، در پایان هر مرحله از بازی ، به جنگ با غول آخر ها برود و آن ها را که هر یک ، ویژگی و توانایی های خاصی دارند را از پا در بیاورد . در این راه ابزاری همچون کلاه برنده ، تبر آهنی و زنجیر کمک حال شما خواهد شد . البته چابکی گورو یکی از مهمترین ابزارهای او برای مقابله با دشمنان و عبور از سد مشکلات پیش رو می باشد .

باید اشاره کنیم که بازی Wooden Sensey دارای 9 مرحله هیجان انگیز است هر کدام از آن ها می توانند ساعت ها شما را سرگرم کنند . سبک بازی مانند بازی های قدیمی ژاپنی می باشد که شرایط خاصی نیز دارد ، مثل محیط فانتزی و بامزه ی بازی ، و یا فیزیک جالب شخصیت داستان که به جذابیت های بازی افزوده است . در آخر باید اشاره کنیم که بازی Wooden Sensey 2013 و یا همان بازی اکشن افسانه سامورایی را می توانید بر روی اکثر سیستم های کامیپوتری نصب کنید ، زیرا بازی برای اجرا نیاز به سخت افزار قوی ندارد . شما هم اکنون می توانید بازی بازی Wooden Sensey را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Wooden Sensey 2013 :

–    حجم مناسب بازی نسبت به گرافیک آن
–    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–    قابل اجرا بر روی سیستم های مختلف ، حتی کامپیوتر های متوسط
–    گیم پلی اعتیاد آور و مراحل جذاب
–    مبارزات زیبا و دیدنی در بازی
–    و …

 

 

Wooden-Sensey-1

 

 

Wooden-Sensey-2

 

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 114 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Wooden Sensey مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR