دانلود Autorun Virus Remover 3.2 Build 0818 – نرم افزار حذف ویروس اتوران

دانلود Autorun Virus Remover نرم افزار حذف ویروس اتوران

 

 دانلود Autorun Virus Remover 3.2 Build 0818

 

همیشه دست و پنجه نرم کردن با بعضی ویروس ها ، کار بسیار سخت و دشواری می باشد مانند ویروس Autorun که بسیار هم خطرناک می باشد . اما نگران نباشید ! شما می توانید با نرم افزار حذف ویروس اتوران Autorun Virus Remover  این مشکل را حل کنید . با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید تمامی ویروس های اتوران موجود در هارد و یا فلش مموری خود را به سریع ترین شکل ممکن ، از بین ببرید . این نرم افزار قادر است بعد از پاک سازی ویروس ها ، فایل های آلوده ی شما از بین نخواهند رفت و فقط ویروس آنها پاک سازی می شود .

 

شما می توانید نرم افزار از طریق اینترنت آپدیت کنید تا به کمک سرور اصلی  و قدرتمند نرم افزار ، ورژن های جدید ویروس Autorun را نیز از پای در بیاورید . از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به بررسی پروسه های در حال اجرا که امکان آلوده شدن آن ها وجود دارد و همچنین تعمیر برخی از فایل ها و برنامه های اصلی ویندوز ، مانند فایل های سیستمی ، اشاره کرد . توجه داشته باشید که ویروسی های اتوران را دست کم نگیرید ! این ویروس ها در اشکال مختلف میتوانند خسارات جبران ناپزیری را به کامپیوتر شما وارد نمایند .

برای مثال می توانیم به ویروس بسیار مزاحم و مخرب New Folder.exe اشاره کرد ، که به محض اجرا شدن ، یک به یک فایل های سالم شما به این ویروس تبدیل شده و ممکن است شما اطلاعات مهم خود را به راحتی از دست دهید . با توجه به استفاده ی روز افزون کاربران دستگاه های دیجیتال از ابزار های مانند فلش مموری و هارد اکسترنال و … خطر آلوده شدن به ویروس های اتوران بسیار بالا می باشد . شما هم اکنون می توانید آنتی ویروس Autorun Virus Remover رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های نرم افزارAutorun Virus Remover :

–   از بین بردن سریع ویروس autorun از فلش مموری
–   اسکن کامل درایو های کامپیوتر
–   امکان برروز رسانی آسان و روزانه
–   سازگاری کامل با دیگر آنتی ویروس ها
–   تعمیر برخی از فایل ها و برنامه های آسیب دیده
–   امکان اجرا همزمان با شروع به کار ویندوز
–   محیط ساده و کاربر پسند
–   و …

 

Autorun Virus Remover uses proactive technology to permanently remove autorun& autorun.inf viruses, also it can block any autorun/autorun.inf viruses trying to infect the system via USB drives(pendrive, external hard disk, iPod, etc). What you need to do is just clicking the scan button of Autorun Virus Remover.

 100% protection against any threats via USB drive

 Remove autorun virus in the infected system

 The best solution to protect offline computer

 100% compatible with other antivirus software

 USB stick, Removable disk, Mp3, etc are supported

 Compatible with Windows XP/Vista/Windows 7

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 4 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود Autorun Virus Remover مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR