دانلود Adobe Shockwave Player 12.3.5.205 – نرم افزار مشاهده فایلهای فلش در وب

دانلود Adobe Shockwave Player نرم افزار مشاهده فایلهای فلش در وب

دانلود Adobe Shockwave Player

نرم افزار مشاهده فایلهای فلش در وب

 

Adobe Shockwave Player 12.3.5.205 اکثرا مدیاهایی که در اینترنت مشاهده میکنید با نرم افزار Adobe Shockwave Player پخش می شوند . نرم افزار Adobe Shockwave Player جزو واجبات هر مرورگر می باشد که بر روی آن نصب شده باشد . با این نرم افزار می توانید اکثر بازی ها ، بنر ها ، و … که با فرمت های گوناگونی از جمله :SWF  و FLV می باشد را پخش و یا اجرا نمایید .

البته اگر در مرورگری با خطای های گوناگونی مانند این پلاگین یافت نشد و یا دانلود نمایید مواجه شده اید ، که با نصب این نرم افزار این خطاها را از سر راهتان بردارید و با خیال آسوده به وب گردی مشغول شوید . لازم به ذکر است شرکت Adobe کلیه ی محصولات خود را به روی ایرانیان بسته است و تحریم کرده است . شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Adobe Shockwave Player را از سایت یاس دانلود در یافت نمایید .

 

 

قابلیت های نرم افزار Adobe Shockwave Player :

–     سازگاری با انواع مختلف ویندوز
–     سازگاری باانواع مرورگرها از جمله کروم و فایرفاکس
–     نصب بر روی انواع مختلف ویندوز

 

 

 تفاوت Adobe Flash Player با Adobe Shockwave Players در چیست ؟

 

این دو نرم افزار اگرچه هردو ساخت کمپانی ادوب می باشد ، اما هدف از تولید آنها متفاوت بوده . Flash Player برای ارائه کارهای تبلیغاتی و انیمیشنهای تحت وب طراحی شده و همانطور که می دانید حجم یک فایل تبلیغاتی یا انیمیشن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. لذا این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که حداکثر فشرده سازی را به شما ارزانی میدارد.

و اما Shockwave Player . این نرم افزار در زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی (demo) و مواردی از این دست. در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و برای اجرایی شده بازی یا …. باید حتما Adobe Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد .

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.5 + 19.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR