دانلود بازی Doom 3:BFG Edition برای PC

Untitled 32 - دانلود بازی Doom 3:BFG Edition برای PC

دانلود بازی Doom 3:BFG Edition برای PC

| نسخه کم حجم و کرک شده بلک باکس |

 

Doom 3:BFG Edition BlackBox (رستاخیز) نسخه جدید بازی Doom3 که در سبک بازی های ترسناک در  آنها نماها و مدلهای 3 بعدی ، صداهای درون بازی ، رندرینگ ، نورپردازی و …. به بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

در واقع این نسخه ، نسخه تکمیلی بازی Doom 3 هست که در سال 2004 منتشر شد،اما حالا بعد از 8 سال با تفاوتی زمین تا آسمان ، پیشرفتی چشم گیر در زمینه گرافیک ، صدا ، نور پردازی ، مراحل جذاب و با اسم اختصاری BFG Edition عرضه شده است. نکته قابل توجه در این نسخه که جذابیت آن را 2 چندان کرده است، امکان استفاده از چراغ قوه در بازی است که باعث هیجان و وحشت 2 چندان میشود.اگر می خواهید یک بازی سراسر هیجان همراه با ترس و جذابیت را تجربه کنید یاس دانلود به شما انجام این بازی زیبا رو توصیه می کند.

 

 

coop 1338499848 300x168 - دانلود بازی Doom 3:BFG Edition برای PC

doom3 300x168 - دانلود بازی Doom 3:BFG Edition برای PC

doom 3 bfg1 300x225 - دانلود بازی Doom 3:BFG Edition برای PC

.

screenlg15 300x168 - دانلود بازی Doom 3:BFG Edition برای PC

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 1.3 گیگا بایت

دانلود دانلود پارت 1 | پارت 2

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR