دانلود بازی کم حجم و زیبای Crazy Penguin:Party برای PC

crazy-penguin-party

Crazy Penguin نام بازی اعتیادآور و فوق العاده جذابیست که یکی از معروفترین بازی های کم حجم دنیا به حساب می آید. این بازی در اصل جنگ بین پنگوئن ها و خرس های قطبی است شما باید پنگوئن ها را به طرف خرس های قطبی پرتاب کنید و با هدایت آن ها به هدف خود که نجات پنگوئن های زندانی شده است برسید.

در این بین هرچه بهتر و با از دست دادن جان کمتر پنگوئن ها را آزاد کنید امتیاز بیشتری گرفته و رکوردی برای خود به ثبت میرسانید.شما میتوانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

 

crazy penguin party 1 300x200 - دانلود بازی کم حجم و زیبای Crazy Penguin:Party برای PC

.

 

Crazy Penguin Party1 300x200 - دانلود بازی کم حجم و زیبای Crazy Penguin:Party برای PC

 

.

Crazy Penguin Catapultx550 300x199 - دانلود بازی کم حجم و زیبای Crazy Penguin:Party برای PC

.

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 5 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR